Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Den øverste er nesten 2 uker gammel, men syntes den var så svak, har også fått bekreftelse av lege, så gravid "viste" jeg at jeg var meen, ville ta en ny en ikveld på utvannet kveldsurin for å se om den er blitt sterk, og det har den!! Så nå kan jeg slappe av
Herregud så mange fine tester. Mine er langt ifra så klare og fine, men nå fant jeg ut av graviditeten 4-5 dager før mensdagen da.. og nå er jeg på mensdagen og har ikke flere tester igjen. Men tror jeg må kjøpe en cbplus på mandag så jeg også kan få et fint og sterkt kryss!
måtte bare legge ut et bilde til Aldri opplevd å få mer enn 1-2 på denne testen. Så er jo så glad Den viste 2-3 på mandag. Men da kan ikke mens termin stemme iallfall.
Billigtesten er 13 dpo, de to andre fra 14 dpo. Tok to tester i dag som viste det samme som i går Ikke noe sterkere. Fikk sent utslag føler jeg. Viste ingenting verken 11 eller 12 dpo, og på 13 kunne man skimte så vidt, om man virkelig ville se