Bilder av magene våre

Skikkelig kveldsmage 4+3 her! Jeg har egentlig nokså flat mage, og kjenner det strammer godt rundt livet i buksene om dagen... Er nok bare ømt fordi ting strekker på seg, men jeg var ikke sånn her i første svangerskap. Da kunne man ikke se noe før i uke 14/15 :O

ImageUploadedByBV Forum1444167878.722080.jpg

Skikkelig kveldsmage 4+3 her! Jeg har egentlig nokså flat mage, og kjenner det strammer godt rundt livet i buksene om dagen... Er nok bare ømt fordi ting strekker på seg, men jeg var ikke sånn her i første svangerskap. Da kunne man ikke se noe før i uke 14/15 :O

Vis vedlegget 139907

Høres ut som ganske likt som meg :)

Fin mage <3 og mer skal den vokse :)

Vis vedlegget 139907

Jeg har sånn mage på kvelden, men det er jo bare luft enn så lenge :)

Jeg har sånn mage på kvelden, men det er jo bare luft enn så lenge :)
Ja, merker at jo mer sliten jeg er jo større er magen.

Dro faktisk fram den trangeste gravidbuksa i dag, for jeg fikk så vondt av den stramme jeansen på jobben i går at jeg gikk med buksa åpen hele dagen.

Ja, merker at jo mer sliten jeg er jo større er magen.

Dro faktisk fram den trangeste gravidbuksa i dag, for jeg fikk så vondt av den stramme jeansen på jobben i går at jeg gikk med buksa åpen hele dagen.

Da er det nok godt med gravidbukse ja. Må gå i joggebukse på kvelden.

4 uker.. En liten bulk på magen.. ( som pleier å være flat)

Sist svangerskap var magen slik i uke 20 :p

ImageUploadedByBV Forum1444802397.453686.jpg

Helt sykt hvor den magen vokser! Til å være så tidlig liksom :)
Tenkte først at det ikke kunne stemme og at det nok bare var luft, men det er jo tydelig gravidmage! Veldig søt da :) men kan ikke være lett å skjule!

Ja er litt i sjokk selv :) måtte ut å kjøpe mammabukser for ingenting annet er behagelig. Også må jeg gå med store bluser eller gensere for å skjule den på jobb. Men var ute på shopping her en dag og da var det umulig å skjule den for det var i tillegg på kvelden. Så da møtte jeg på noen som kjente som så det med engang. Og i uke 5 fikk jeg spørsmål fra flere venniner som var på besøk hjemme hos meg. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Ble aldri veldig stor med sønnen min og fødte i tillegg prematurt.

Men takk :) liker den selv om den godt kunne ventet litt ;)

Har dere kul på magen når dere ligger nede også? :) Her føler jeg det kun er masse luft, for når jeg ligger nede er det borte :/

Back
Topp