Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det.... men begynner jo å lure....Oi! Så gøy!
Og du kan ikke være lengre på vei enn du tenker?
Det skjønner jeg fin mage!Tror ikke det.... men begynner jo å lure....
Skikkelig kveldsmage 4+3 her! Jeg har egentlig nokså flat mage, og kjenner det strammer godt rundt livet i buksene om dagen... Er nok bare ømt fordi ting strekker på seg, men jeg var ikke sånn her i første svangerskap. Da kunne man ikke se noe før i uke 14/15 :O
Vis vedlegget 139907
Skikkelig kveldsmage 4+3 her! Jeg har egentlig nokså flat mage, og kjenner det strammer godt rundt livet i buksene om dagen... Er nok bare ømt fordi ting strekker på seg, men jeg var ikke sånn her i første svangerskap. Da kunne man ikke se noe før i uke 14/15 :O
Vis vedlegget 139907
Ja, merker at jo mer sliten jeg er jo større er magen.Jeg har sånn mage på kvelden, men det er jo bare luft enn så lenge
Ja, merker at jo mer sliten jeg er jo større er magen.
Dro faktisk fram den trangeste gravidbuksa i dag, for jeg fikk så vondt av den stramme jeansen på jobben i går at jeg gikk med buksa åpen hele dagen.
Helt sykt hvor den magen vokser! Til å være så tidlig liksom
Tenkte først at det ikke kunne stemme og at det nok bare var luft, men det er jo tydelig gravidmage! Veldig søt da men kan ikke være lett å skjule!