Forstår deg godtMin lille prinsesse fikk denne luen på (ikke spesielt fin etter min mening), og et blått teppe! Så me vil helst ha med både lue og teppe sjøl denne gangen
Vis vedlegget 182015
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår deg godtMin lille prinsesse fikk denne luen på (ikke spesielt fin etter min mening), og et blått teppe! Så me vil helst ha med både lue og teppe sjøl denne gangen
Vis vedlegget 182015
Hentesette vårt. Sååå fornøyd. Vis vedlegget 181900
De får helt rene og "pene" gassbind ja. Avklippet også lager de en knute på toppen.Hehe...går ut i fra at de nyfødte får nye gasbind?Men, skal ha med lue her og har jeg nå skjønt
![]()

Forstår deg egentlig ganske godt!De får helt rene og "pene" gassbind ja. Avklippet også lager de en knute på toppen.
Det er ikke noe fine strikkaluer her.
Jeg er vandt til å surre dette rundt store sår og superhovne elefantbein. Nei. Her blir det ei søt hjemmestrikket lueVis vedlegget 182051
Hvor fant du oppskriften? Synes den var nydeligJeg har strikket samme bodyen og sokkene, og jakken men den ble så kort så skal strikke den på nytt
Lurer på, vet du hvilken oppskrift luen er strikket etter? Den var kjempesøt![]()
Nååå...den var jo søt da!Så mange historier rundt luene fra fødenKanskje lurt å ha en i bakhånd i tilfelle...
Her har jeg bare gode minner om den Jr fikk. Tror vi brukte den ca 12 timer før vi hadde på han en vi hadde med hjemmefra
<3Vis vedlegget 182109
Jepp, det enkle er ofte det beste <3 Blå tråd til gutt og rosa til jente.Nååå...den var jo søt da!Snerpet sammen med blått garn på toppen? Egentlig en ganske genial måte å gjøre det på
![]()
Smart!Jepp, det enkle er ofte det beste <3 Blå tråd til gutt og rosa til jente.
Har tatt vare på denne sammen med "armbåndet" hans fra sykehuset.
Bodyen og sokkene er fra oppskriftsheftet til Dalegarn baby Nr 257, mens jakken er fra Dalegarn baby hefte 210. Det er i utgangspunktet en kort, boleroaktig jakke, men jeg trodde ikke den skulle bli SÅ kortHvor fant du oppskriften? Synes den var nydeligog vet du hvorfor jakken ble kort?
Nååå...søt var den!Har strikket denneBlir i hvert fall lue til også
![]()
Nydelig! Vet du hvilke oppskrift hun har brukt?