Bilder av hentesett

Molte

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Hvordan ser hentesettet deres ut? Trenger litt inspirasjon :-) Selv har jeg ikke bestemt meg enda, men vurderer å strikke noe.

Jeg husker ikke:p sendte garn og mønster til mormor i nord som sitter og strikker:D Blir i bomull siden jeg er allergisk mot ull, så er jo perfekt årstid. Husker det var ei sparkebukse med jakke og lue (om der var nok garn) ;)

Vet ikke hva vi skal ha som hentesett enda. Svigermor har strikket en del, så vil se det først før jeg bestemmer meg. :) kan være vi bruker kjappstrikka drakten og body hvis hun har strikket i kun større størrelser :)

For et nydelig sett!! :-) Er det komplisert å strikke?

:) Jeg er ikke noe superstrikker...strikket i 3-4 år. Jeg plagdes ikke på noe tidspunkt med å få d til nei, men damen i butikken nevnte når jeg kjøpte mønsteret at d kanskje var noen partier som kunne være "treige" og at jeg bare måtte komme innom for hjelp:p

Hvordan setter jeg inn bilde fra mobil.
Er helt håpløs her.....

Jeg har strikket samme bodyen og sokkene, og jakken men den ble så kort så skal strikke den på nytt:)

Lurer på, vet du hvilken oppskrift luen er strikket etter? Den var kjempesøt:)
Nei jeg vet ikke helt dessverre :( tror hun bare fant en vanlig babylue og sydde på blondekanten :)

Nei jeg vet ikke helt dessverre :( tror hun bare fant en vanlig babylue og sydde på blondekanten :)
Ok:) Har kjøpt en oppskrift på nett på en enkel babylue i rillestrikk, mulig jeg bruker den. Var kjempefint med blonden, har allerede slik blonde på sokkene så mulig jeg kopierer den ideen med å ha det på lua også:p

:) Jeg er ikke noe superstrikker...strikket i 3-4 år. Jeg plagdes ikke på noe tidspunkt med å få d til nei, men damen i butikken nevnte når jeg kjøpte mønsteret at d kanskje var noen partier som kunne være "treige" og at jeg bare måtte komme innom for hjelp:p

Brukte du lang tid?

Back
Topp