Bilder av deg

• Trådstarter Trådstarter DaintyDelusiveDoll
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: NoahSmom

Du er døds søt mirakel barn!!![:)][:)][:)] både med og uten sminke[;)]

ORIGINAL: NoahSmom

Du er døds søt mirakel barn!!! både med og uten sminke

ååh, takk. *rødme masse*

er så rart å se bilder av dere her inne. danner meg liksom et bilde av enkelte, å på bilde så er de jo heeelt anderledes

Gi eksempel da?? hehe.... er gøy og høre:P

Hohoi! ...var det første jeg tenkte da jeg så bildene av Iverill! Hadde aldri trodd du så sånn ut! Men jammen var du steintøff! :) Åh, jeg savner de tidene da jeg hadde rød mohawk... Noe sikkert INGEN som har sett meg i dag kunne tro! Tihi....

Jeg tror ikke jeg har noen bilder av meg som jeg liker så veldig godt, jeg. Kanskje med unntak av brudebildene...

*

Dette er fra da jeg hadde skaffet meg extensions fordi jeg ville gifte meg med langt hår :)

*

Ellers tror jeg ikke jeg eier bilder av meg i det hele tatt. [8D] Jeg sier som vannefrua (som for øvrig en en fantastisk flott dame, ikke tro på henne når hun sier at hun er deigete. Hun er lett som en fjær [:D]), jeg har bilder av det pene barnet mitt i stedet, jeg! [:)]

Tror rett og slett de peneste damene og de søteste beibiene er på mars 2010 jeg altså!!! [;)]

Du er sååååå vakker Jeanette 

ORIGINAL: Julia89

DaintyDelusiveDoll: Du er så pen!! [:)] Syns du kledde brunt hår utrolig godt!! [:D]

Det syns jeg og! [:D]

nettopp klippet meg kort, sikkert veldig hormonelt, fant ut at jeg var gravid ganske snart etter

bryllupsdagen <3

meg da jeg var sånn ca 23....

Nyttår!

hoho, skikkelig selvdigger jeg.... Men disse er noen av bildene jeg liker [:D]

Og for noen flotte hot mamas marsjentene er!!!

Her er jeg :

På tur til københavn og med litt alkohol i blodet da oppstår sånne bilder som dette her [:D][:D] hihi..

ORIGINAL: ibsensripsbusker

Et litt eldre bilde av meg! Kunne godt tenkt meg den sveisen igjen når jeg tenker meg om[:)]

Synes du passet med håret sånn ja[:D]

Dolly;

I heart U!

Masse pene mammaer her! MILF's!! [:D]

ORIGINAL: Bambien

Du har så nydelige øyner Sandra[:D][:D]

Tusen takk! [:D]
På det bildet har jeg brune linser på da, har egentlig blågrønne øyne. Gøy med litt forandring. [;)]

Du er også helt nydelig vakker! Skulle ønske jeg hadde så pent smil som du har!!

Så mange fine mars-mammaer[:)][:)]
her er jeg før jeg ble gravid...[8D]

Meg høsten 2010.[:)]

sååå mange fine bilder av dere jente! morro å se alle sammen[:)]

Så mange hotte mammaer!!! Og så gøy å se flere som jeg ikke har sett før[:)]

Tulipzo: Damn du var nydelig!!

Back
Topp