Bilder av deg

• Trådstarter Trådstarter DaintyDelusiveDoll
  • Opprettet Opprettet
<--------

Ja det må jo blir dette som jeg er mest fornøyd med da..

Så mange pene jenter det er her da[:D][:D][:D]

Ja, og dette. Er vel snart 2 år siden.

Pokker lillemam. Ville jo se bilde av deg!!!! [:(]

Hihi, her er jeg veldig tøff i 1998 - det er lenge siden det! Jeg hadde nettopp tatt lappen og vasket bilen jeg hadde lånt av pappa, og poserte tydeligvis for en venninne mens jeg holdt på å vaske [:D]

Her er jeg sammen med en studievenninne på julebord med alle mine medstudenter - det er vel i 2004 tror jeg.

Og dette er også i 2004 - i Paris. Mange kilo siden, men hårfargen er den samme fremdeles.

FruVann: det er ikke fint å le av andre, jeg vet det vel.. men du.. HAHAHA!!! Fantastisk bilde på toppen der!!! Var det pre-Peer eller post-Peer? Eller kanskje midt-i-Peer? Og har du bilde av Peer? 

Forresten hadde du altfor lite hud på det øverste bildet. Vi liker deg best nå [;)]

ORIGINAL: Guldehinn

FruVann: det er ikke fint å le av andre, jeg vet det vel.. men du.. HAHAHA!!! Fantastisk bilde på toppen der!!! Var det pre-Peer eller post-Peer? Eller kanskje midt-i-Peer? Og har du bilde av Peer? 

Post-Peer? Nei, pre-Peer? Kanskje midt-Peer? Mener det ble kortere da jeg var Peer. Har ingen Peer-bilder nei, bare et avisutklipp som ligger etellerannet sted. På loftet sikkert. I en kasse. Tipper jeg.

Og ja, jeg har definitivt mer hud nå. Tenk at det er 13 år siden... 13 år er litt lenge.

Tyttebæra; Du er HAWT!! [;)]

Fru_vann123; LOL til det øverste bildet! Ellers syns jeg ikke bildene yter deg helt rettferdighet, for du er penere i virkeligheten!!

Så mange pene mammer her!
Her er noen nye, ok bilder av meg:

ORIGINAL: lillemam

ORIGINAL: Tyttebæra

Pokker lillemam. Ville jo se bilde av deg!!!! [:(]

Jeg kan sende på pm, hehe [;)][:D]

Jaaaa [:D]

ORIGINAL: Jeaa

Her var så mange flott mammaer som skulle vært modeller hele gjengen! [;)] 

Jeg legger ikke ut bilder for jeg er bare en liten blubb etter graviditetene [8D] 

Tull på d!! Du e så fin så!! Kjæmpesøt e du!

Fru vann: Så gøy og endelig se deg!![:)] Pen dame! Melomstemann ser ut til å være lik deg syns jeg[:)]

Kanelbolle: Elsker det øverste bildet!! Pena!

ORIGINAL: DaintyDelusiveDoll

Her var så mange flott mammaer som skulle vært modeller hele gjengen! [;)] 

Jeg legger ikke ut bilder for jeg er bare en liten blubb etter graviditetene [8D] 

Tull på d!! Du e så fin så!! Kjæmpesøt e du!

Jo takk, men e trur ikke på d [8D] ska sjå om e finn et høveli bra bilde når e kjæm fra jobb [:)]  Eller legg e ut av ungan før de e lik me, bære my finar [8D][:)]

Pøh, e syns no dæ!

Dæ har du rætt i at di e!! Spesielt ho Victoria! [:)]

Fytterakker'n så mange kanonsøte og pene og sjarmerende og lekre og hotte og deilige mamma'er!!!! [:D]

Tja.... Hater å se bilder av meg selv, og det finnes heller ikke så mange, men her er da noen jeg syns er ok

[img][/img]

Men vannefru, det er plenty NYDELIGE bilder av deg fra den store dagen i oktober, da! :) Du fikk de fra meg, ikke sant? For der er du helt adåååårabel! [;)]

Så mange pene mars mammaer[:D]

Her er jeg.. Og Mathilde[8D] Har nesten ingen bilder av bare meg[:-]

vet ikke om jeg får det til.

men her er jeg og søster`n. (gravid og varm ) jeg er henne uten briller.
Veldig førnøyd med at vi har et bilde av oss to, og syns vi begge er fine her.

ps - ikke qoute [;)]

her er et annet av oss

Back
Topp