Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan var det å få han hjem? [emoji4]
Sitter å venter på at samboeren skal komme [emoji1] helikopteret har akkurat landet [emoji5]
Hva skal jeg si [emoji6] var veldig godt akkurat når han kom, men siden han sovna kl 19 og sto opp kl 04[emoji28] så har jeg ikke sett han så mye enda, men blir godt når han får snudd døgnet igjen etter 14 dager på natt [emoji1]Hvordan var det å få han hjem? [emoji4]
Kan jeg tenke med er godt etter en lang uke[emoji5]
Netflix og Buffy ^^
Hehe, vel første kveld på noen dager jeg har orket å så på TV, så ja [emoji14]Kan jeg tenke med er godt etter en lang uke[emoji5]
Da setter man mer pris på det[emoji6] dagene dine går sikkert fort[emoji6]Hehe, vel første kveld på noen dager jeg har orket å så på TV, så ja [emoji14]
Huff, masse god bedring til lille, syke :/
Ligger i senga med syk baby og får ikke sove. Mini høres ut som en motorsag og holder både meg, samboer og hunden våken med snorking si. Samboer gav til slutt opp og la seg på sofaen [emoji85]
Huff, masse god bedring til lille, syke :/
God bedring til lille! [emoji1]
Ligger i senga med syk baby og får ikke sove. Mini høres ut som en motorsag og holder både meg, samboer og hunden våken med snorking si. Samboer gav til slutt opp og la seg på sofaen [emoji85]