Jeg klarer ikke å bruke jeans mer! Det er så ubehagelig på magen. Så kjente jeg ble litt misunnelig nå [emoji23]på vei til jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klarer ikke å bruke jeans mer! Det er så ubehagelig på magen. Så kjente jeg ble litt misunnelig nå [emoji23]på vei til jobb
Skal dere på kostymeparty eller karnival?
Har aldri hørt om, men med de kostymene kan jeg tenke meg det blir en stor hitSparkiade [emoji16]
Håper det blir nå som sist, at jeg får brukt de lenge - ellers blir det jakt på preggyjeans igjen. Sist hadde jeg sånne uten pose, veldig lowcut og superbehagelige. Finner dem så klart ikke nå lenger :/Jeg klarer ikke å bruke jeans mer! Det er så ubehagelig på magen. Så kjente jeg ble litt misunnelig nå [emoji23]
Sånne hadde jeg også! Kjøpte de i en butikk i Bergen på sommerferie [emoji23] Har noen av de liggende, men de som ikke var så digg. De beste brukte jeg jo opp.Håper det blir nå som sist, at jeg får brukt de lenge - ellers blir det jakt på preggyjeans igjen. Sist hadde jeg sånne uten pose, veldig lowcut og superbehagelige. Finner dem så klart ikke nå lenger :/
Ja, litt redd det er det som har skjedd. Og med flytting planlagt så kastet mannen alle bukser som var hullete :/Sånne hadde jeg også! Kjøpte de i en butikk i Bergen på sommerferie [emoji23] Har noen av de liggende, men de som ikke var så digg. De beste brukte jeg jo opp.
Mener på jeg så noen slike på zalando. Lowcut uten det "magebeltet". Var diskré strikk i sidene tror jegJa, litt redd det er det som har skjedd. Og med flytting planlagt så kastet mannen alle bukser som var hullete :/
Tror det var Lindex som hadde sist,men ikke funnet siden :/
Får begynne å lete litt når det blir aktuelt. Enn s lenge funker de vanligeMener på jeg så noen slike på zalando. Lowcut uten det "magebeltet". Var diskré strikk i sidene tror jeg
Får tv'n deres være i fred? Her er det fingeravtrykk hele veien [emoji14] men han stopper om vi sier nei.. bare ikke fått tørket av ennå
Katt, klesvask og netflix
Nja, er nok noen fingeravtrykk her og der. Men pleier å stoppe ham så tidlig som mulig!Får tv'n deres være i fred? Her er det fingeravtrykk hele veien [emoji14] men han stopper om vi sier nei.. bare ikke fått tørket av ennå