Bildelek - Hva gjør du på nå?

5e36b7ecf28e644de470641882224ece.jpg
på vei til jobb :)
Jeg klarer ikke å bruke jeans mer! Det er så ubehagelig på magen. Så kjente jeg ble litt misunnelig nå [emoji23]

Jeg klarer ikke å bruke jeans mer! Det er så ubehagelig på magen. Så kjente jeg ble litt misunnelig nå [emoji23]
Håper det blir nå som sist, at jeg får brukt de lenge - ellers blir det jakt på preggyjeans igjen. Sist hadde jeg sånne uten pose, veldig lowcut og superbehagelige. Finner dem så klart ikke nå lenger :/

Håper det blir nå som sist, at jeg får brukt de lenge - ellers blir det jakt på preggyjeans igjen. Sist hadde jeg sånne uten pose, veldig lowcut og superbehagelige. Finner dem så klart ikke nå lenger :/
Sånne hadde jeg også! Kjøpte de i en butikk i Bergen på sommerferie [emoji23] Har noen av de liggende, men de som ikke var så digg. De beste brukte jeg jo opp.

Sånne hadde jeg også! Kjøpte de i en butikk i Bergen på sommerferie [emoji23] Har noen av de liggende, men de som ikke var så digg. De beste brukte jeg jo opp.
Ja, litt redd det er det som har skjedd. Og med flytting planlagt så kastet mannen alle bukser som var hullete :/

Tror det var Lindex som hadde sist,men ikke funnet siden :/

Ja, litt redd det er det som har skjedd. Og med flytting planlagt så kastet mannen alle bukser som var hullete :/

Tror det var Lindex som hadde sist,men ikke funnet siden :/
Mener på jeg så noen slike på zalando. Lowcut uten det "magebeltet". Var diskré strikk i sidene tror jeg

Får tv'n deres være i fred? Her er det fingeravtrykk hele veien [emoji14] men han stopper om vi sier nei.. bare ikke fått tørket av ennå
Nja, er nok noen fingeravtrykk her og der. Men pleier å stoppe ham så tidlig som mulig!

ec555f2100ecfaa70c9e8a58c0a0109f.jpg

Sitter og ser på nyhetene i leiligheten til svigermor (hvor vi bor nå) og venter på å få leiligheten så vi kan male og flytte inn (vær så snill, la det være neste helg!!) [emoji173]

f47ff8c4dea878777dbb193325f4e2b5.jpg

Slapper av i senga med hunden, mini ligger på gulvet og leker i ro og storebror sitter og leker fint på egenhånd på rommet sitt, så da kan jeg faktisk slappe av litt når formen er på bunn [emoji21]

3bf76dcf339ea1ade806b40eb01304d0.jpg

Sitter på trikken, den knirker og vrikker seg fremover

Back
Topp