Bilde & gjette tråd hemmelig venn :)



t0mmelise skrev:
Tuuuuusen takk for en utrolig flott gave min hemmelige venn :) Den ble vi kjempe glad for :)
Jeg tipper egentlig at min hemmelige venn er kjære ariana? Stemmer dette? 
Fikk hint om at hun var vestlending og snakket nynorsk + at hun hadde flere barn :D så da tar jeg sjansen på deg :D hihi.. gaven var helt fantastisk flott og jeg gleder meg til å bruke den til snuppeluppen min :) tuuuusen tusen takk skjønne deg <3


Jepp, it's me!!
Beklager at gaven ser litt "liten" ut altså, men lover, den er ikke det, sånn egentlig, hehe....
Egentlig er eg utrolig dårlig på gaver, så da blir det som oftest ting vi har prøvd selv...  Fleecen er kjempe god! Håper den passer, ble så usikker på hvilkien størrelse eg skulle ta....
Og bodyen er bare såååååååå søøøøøøt! Skriften passer perfekt til snuppa di.... <3
 

Haha, stemmer det altså! Trodde ikke du hadde fått pakken ennå, så jeg har ikke sjekka denne tråden :P Lazy me. Gullars var forresten Bergenser ;)

Og asl var referert til chatten, og *F9z* skriver jeg en del, og LT lizm er jo lissom landstreff, og så er jeg wannabe bydame fordi jeg kommer fra så langtpokkerivold på bondelandet som man kan komme, men jeg har adoptert bæææærrrrgensdialekten og byen og de færreste (dvs ingen) tipper hvor jeg egentlig kommer fra.

Litt tricky hint, men bra du kunne sangen fra før da, hehehe!


Majanne skrev:
HURRA JEG HAR FÅTT PAKKEEEEEE!!!

tusen tusen tusen millioner takk til min hemmelige venn! kjempe fin pakke
 skal få lagt inn bilder i kveld! :)

på et kjempe søtt kort på 4 sider stod det:      MARIANNE kor e` du? - Gullars-
                                                                       - asl?
                                                                       - * f9z*
                                                                       - LT lizm
                                                                       - wannabe bydame
                                                                       Eg ve te _____, ve te ____ me de samme, der har eg de som fisken i vannet (takk for den HV, kommer til å ha den på hjernen restn a kvelden, hehe)

de andre hintene sa meg ikke så veldig mye...vanskelig det der....men skal iallefall til BERGEN...og jeg tipper på at ESCURO er min hemmelige venn?


 
yei!! ja, der var Gullars og sangen som gjort at jeg skjønte at d var bergen :P og bare måten korte var skreve på fikk meg til å tenke på deg! samt øyegodteriet :P siden du har bilde av et øye..hahaha!


får ikke til å legge inn bilder...så må få hjelp der i kveld, når jeg er kommet hjem :P

igjen: tusen tusen takk!!! kjempe fin gave! å kjolen var bare aldeles nyyydelig! <3
 


t0mmelise skrev:
Tuuuuusen takk for en utrolig flott gave min hemmelige venn :) Den ble vi kjempe glad for :)
Jeg tipper egentlig at min hemmelige venn er kjære ariana? Stemmer dette? 
Fikk hint om at hun var vestlending og snakket nynorsk + at hun hadde flere barn :D så da tar jeg sjansen på deg :D hihi.. gaven var helt fantastisk flott og jeg gleder meg til å bruke den til snuppeluppen min :) tuuuusen tusen takk skjønne deg <3 


Lindkva : Pakken din ankom furuseth postkontor 1.11.11. dette var en av de ikke så mange som faktisk ble sendt FØR siste frist dag :D hehe.. så ta deg en tur ned dit, den ligger der :D om du vil ha spore nr pip meg :D 

Lå en lapp oppå postkassene idag, så den for ca 20 min siden. ikke en vanlig hentelapp, men en sånn som er tatt av smartpost esken.
Så får hente den til uka :-)

 


CrazyBeautiful skrev:
Jeg har fått pakke, jippii, ja, hurra!

Det skjulte seg en bukse og to gensere + et fint kort til Crazybaby. Jeg setter pris på det du skrev i det også. Utifra hintene tipper jeg at min hemmelige venn er ingen andre enn.. godeste lindkva. Stemmer det, kanskje? Tusen, tusen takk.

Nå ligger gaven tilfeldigvis inne på rommet til sovedyret, så da knipser jeg bilder og legger inn i morgen.


Det stemmer det  Leste i en tråd at du likte så godt brun og turkis til mini crazy, så da måtte jeg jo bare kjøpe noe i de fargene!! Håper det falt i smak
 
Det passet PERFEKT :) satt som ett skudd, og du.. DU er overhode ikke dårlig på gaver.. det var bare så utrolig fin gave at vi ble kjempe fornøyd :D fleecen var deilig og myk(skulle ønske jeg kunne brukt den selv, mohaha) og bodyen var bare HEEEEL skjønn <3 Smelt.. skal ha på den med ett skjørt ved siden av i dag i besøk :D wiiiii, gledings :D 
Tusen millioner takk igjen <3 
 
eg har fått hentelapp... :)  så holder av plass her.   skall hente på onsdag.. åååå guuu som eg gleder meg * knis *
 
Her er gaven som jeg fikk





Hintene som var inni kortet var;

- alenemamma
- fra en forblåst by i nord
- mye pålogga før, mindre nå
- svart skrift på chatten

Dette må jo bare være majanne??

Tusen tusen takk!!!


 
hihii..ja det var meg :)
 håper gaven falt i smak! tenkte kanskje at jule scrapperier kunne være lurt nå, før jul ;) husker og at du skrev noe om det i en tråd her tidligere :)

 


Majanne skrev:
hihii..ja det var meg :)
 håper gaven falt i smak! tenkte kanskje at jule scrapperier kunne være lurt nå, før jul ;) husker og at du skrev noe om det i en tråd her tidligere :)


Skjønte det var deg utfra første hintet

Gavene var kjempefine!!! Du må ha brukt MASSE penger... hehe..

den legoen har jeg tittet på før og lurt på om jeg skal kjøpe, men har drøyd det siden det snart er jul.
skjorte med slips var i slike farger jeg liker til Oliver.
han elsker å bla i bøker, så de falt også i smak.

Hadde egentlig ikke tenkt å scrappe merkelapper i år, men det skal jeg gjøre allikevel nå
:-) :-)
Kanskje pynte de med stempel og pynten :-)
Twisten skal jeg kose meg med senere. Kjempefint kort du lagde
 
Hihi. Ja. Var fra meg leonore :p håper det passa da. Går Ann å bytte da ;) jeg stressa Jo så sykt og da! Sendte gaven agåre 11.10! Trudde datoen var 10 :p hadde blitt no surr serru for film først ikke utdelt no hemmelig venn :p jaja.. men Ordna seg! :D så.. ja.. jeg er susa :p
 


lindkva skrev:


Majanne skrev:
hihii..ja det var meg :)
 håper gaven falt i smak! tenkte kanskje at jule scrapperier kunne være lurt nå, før jul ;) husker og at du skrev noe om det i en tråd her tidligere :)


Skjønte det var deg utfra første hintet

Gavene var kjempefine!!! Du må ha brukt MASSE penger... hehe..

den legoen har jeg tittet på før og lurt på om jeg skal kjøpe, men har drøyd det siden det snart er jul.
skjorte med slips var i slike farger jeg liker til Oliver.
han elsker å bla i bøker, så de falt også i smak.

Hadde egentlig ikke tenkt å scrappe merkelapper i år, men det skal jeg gjøre allikevel nå
:-) :-)
Kanskje pynte de med stempel og pynten :-)
Twisten skal jeg kose meg med senere. Kjempefint kort du lagde


åå, så bra at du likte skjorta! var så spent på det var farger som passa han, syns den var så tøff, så måtte bare kjøpe! hihi...ikke hver dag jeg får kjøpe gutteklær :P

haha, er ingen scrapper selv (som vi ser utifra kortet), så sleit litt med å finne scrappe greier altså :P
 
 


Majanne skrev:


lindkva skrev:


Majanne skrev:
hihii..ja det var meg :)
 håper gaven falt i smak! tenkte kanskje at jule scrapperier kunne være lurt nå, før jul ;) husker og at du skrev noe om det i en tråd her tidligere :)


Skjønte det var deg utfra første hintet

Gavene var kjempefine!!! Du må ha brukt MASSE penger... hehe..

den legoen har jeg tittet på før og lurt på om jeg skal kjøpe, men har drøyd det siden det snart er jul.
skjorte med slips var i slike farger jeg liker til Oliver.
han elsker å bla i bøker, så de falt også i smak.

Hadde egentlig ikke tenkt å scrappe merkelapper i år, men det skal jeg gjøre allikevel nå
:-) :-)
Kanskje pynte de med stempel og pynten :-)
Twisten skal jeg kose meg med senere. Kjempefint kort du lagde


åå, så bra at du likte skjorta! var så spent på det var farger som passa han, syns den var så tøff, så måtte bare kjøpe! hihi...ikke hver dag jeg får kjøpe gutteklær :P

haha, er ingen scrapper selv (som vi ser utifra kortet), så sleit litt med å finne scrappe greier altså :P
 

Sa til min bedre halvdel at du har jente og syns sikkert det var stas å kjøpe gutteklær

I fjor scrappet jeg merkelapper til pakkene, i år kan jeg bruke de jeg fikk av deg
Passer meg perfektSpesielt siden min andre halvdel skal opereres tidlig i desember.Da kan jeg ikke ta meg tid til å sitte ned å scrappe.

 
guu for en flott gave eg fekk...  :D:D   blei så glad :)

det var jo så mykje og jo...

hinta eg fekk var :  jeg har et par barn, gift,jobber,kjøre audi,skravler litt mere en gjennomsnittet, vill ha deg med på LT og er en av de mere aktive å febbis forumet., er reise glad liker å hjelpe venner og ha tusen baller i lufta. søvn er oppskrytt.

ha ha skjønte jo med ein gang kem dette var :D:D   trone mor...  var jo avispapir fra kr.sand der og da,,, hehehehe ;D

gaven eg fekk var helt utrolig tusen tusen tusen takk :*   sender mangen glade klemmer din vei :)


det eg fekk var noen nydelige pynte ting, og noen flotte smykkeri.. og mrs bridges breakfastcollection. mine frukost samling var det siste... det har eg ikkje hørt om før *knis*
men vaskligt å beskrive,, dere  må jo få se det ;)

TUSEN TAKK TRONE :)

får håpe det er deg og eg ikkje driter meg ut... får bla litt bakover i tråden og snoke litt etterpå :)

MEN først så skall eg jobbe med å få bilder inn på.. og om det svikter og eg ikkje får det til så legger eg det inn på babyverdens side på facen. da kan og kanskje noen hente de der og ta det inn her.. men får se no da :)
 
tipper igjen jeg da , siden jeg tippa feil sist  .. siden de andre som var med har blitt tippet på , må min hemmelige venn være snickers ??????????
 


mariannnilsen skrev:
tipper igjen jeg da , siden jeg tippa feil sist  .. siden de andre som var med har blitt tippet på , må min hemmelige venn være snickers ??????????


Jupps! ;-)
 


rachelmor skrev:
guu for en flott gave eg fekk...  :D:D   blei så glad :)

det var jo så mykje og jo...

hinta eg fekk var :  jeg har et par barn, gift,jobber,kjøre audi,skravler litt mere en gjennomsnittet, vill ha deg med på LT og er en av de mere aktive å febbis forumet., er reise glad liker å hjelpe venner og ha tusen baller i lufta. søvn er oppskrytt.

ha ha skjønte jo med ein gang kem dette var :D:D   trone mor...  var jo avispapir fra kr.sand der og da,,, hehehehe ;D

gaven eg fekk var helt utrolig tusen tusen tusen takk :*   sender mangen glade klemmer din vei :)


det eg fekk var noen nydelige pynte ting, og noen flotte smykkeri.. og mrs bridges breakfastcollection. mine frukost samling var det siste... det har eg ikkje hørt om før *knis*
men vaskligt å beskrive,, dere  må jo få se det ;)

TUSEN TAKK TRONE :)

får håpe det er deg og eg ikkje driter meg ut... får bla litt bakover i tråden og snoke litt etterpå :)

MEN først så skall eg jobbe med å få bilder inn på.. og om det svikter og eg ikkje får det til så legger eg det inn på babyverdens side på facen. da kan og kanskje noen hente de der og ta det inn her.. men får se no da :)

Skjønner ikke helt hva som har skjedd her, for jeg svarte den kvelden du la ut dette svaret :/

Men ja, det var fra meg :) Breakfastcoll. er noe vi har inne på jobb og er knallgod!!! Noe søtt til ei søt dame, vettu hehe!!

Avis herfra???? Var sikker på jeg hadde brukt reklame jeg, ha ha ha ha ha!!!!!!! Blondi!!!
 
Ååååh, jeg beklager at jeg ikke har bekreftet min hemmelig venn 
Har sendt mailer med susa skjønner dere så hun vet at det er meg :D hehe.. men nå har jeg bekreftet i mail også :D hihi.. 
 
Back
Topp