Bilde & gjette tråd hemmelig venn :)

da har jeg fått hentet gaven ..
det var en kjempe fin rosa bluse/tunika med "ola" leggings til .. og kjempe søte sommerfugl spenner ..og 3 små melkesjokolader og ett kjempe fint scrappa kort
tusen takk til min hemmelige venn , det falt veldig i smak

hintet jeg fikk var :
det finnes bare en mamma som meg på februar 10. forteller jeg noe om meg, vet du med en gang hvem jeg er ..

den første som slår meg da er TRONE?????, så jeg tipper på det .. men er jo fler det kan være

 
da har jeg fått hentet gaven ..
det var en kjempe fin rosa bluse/tunika med "ola" leggings til .. og kjempe søte sommerfugl spenner ..og 3 små melkesjokolader og ett kjempe fint scrappa kort
tusen takk til min hemmelige venn , det falt veldig i smak

hintet jeg fikk var :
det finnes bare en mamma som meg på februar 10. forteller jeg noe om meg, vet du med en gang hvem jeg er ..

den første som slår meg da er TRONE?????, så jeg tipper på det .. men er jo fler det kan være
 


mariannnilsen skrev:
da har jeg fått hentet gaven ..
det var en kjempe fin rosa bluse/tunika med "ola" leggings til .. og kjempe søte sommerfugl spenner ..og 3 små melkesjokolader og ett kjempe fint scrappa kort
tusen takk til min hemmelige venn , det falt veldig i smak

hintet jeg fikk var :
det finnes bare en mamma som meg på februar 10. forteller jeg noe om meg, vet du med en gang hvem jeg er ..

den første som slår meg da er TRONE?????, så jeg tipper på det .. men er jo fler det kan være..


skal få lagt ut bilde , må bare finne ut hvordan jeg gjorde det igjen


 


Klesklypa skrev:
hehe, majones var bare en lite hint fra landstreffet
du og Esc snakka jo om en Sandwich.. hihi.. også sendte eg meldig om at eg ville vere majonesen.. men det var seint om natta etter masse alkoholer... hihi

HAHAHAHA!!! Jaaa, stemmer jo det ja :D Hahaha! Åh, jeg har ikke ledd så godt på lenge! Husker jeg satt og leste gjennom sms'ene etter landstreffet, og fy søren så mye sykt som var sendt og mottatt den natten der :D *gliiis*

 


Ariana skrev:
Vi har fått pakke!!! Nyyyyydelig pakke! Supersøt kjole, strømpebukse og votter! Midt i blinken! :o) Tusen tusen takk til vår hemmelige venn!
Tror eg vet hvem det er fra, er lov å gjette med en gang? eller ødelegger eg noe da?
Skal legge inn bilde i kveld... :o) LOVER at det kommer i kveld!!


Er det MARIANNNILSEN...?????




det stemmer det
 


mariannnilsen skrev:


Ariana skrev:
Vi har fått pakke!!! Nyyyyydelig pakke! Supersøt kjole, strømpebukse og votter! Midt i blinken! :o) Tusen tusen takk til vår hemmelige venn!
Tror eg vet hvem det er fra, er lov å gjette med en gang? eller ødelegger eg noe da?
Skal legge inn bilde i kveld... :o) LOVER at det kommer i kveld!!


Er det MARIANNNILSEN...?????




det stemmer det

Yeeeey!!! :o) Tusen tusen takk! Gaven var super! Vesla elsker kjolen! Hun åpnet pakken helt selv også menst munnen gikk i et: "pakke min pakke min pakke min"...
 
HURRA JEG HAR FÅTT PAKKEEEEEE!!!

tusen tusen tusen millioner takk til min hemmelige venn! kjempe fin pakke
 skal få lagt inn bilder i kveld! :)

på et kjempe søtt kort på 4 sider stod det:      MARIANNE kor e` du? - Gullars-
                                                                       - asl?
                                                                       - * f9z*
                                                                       - LT lizm
                                                                       - wannabe bydame
                                                                       Eg ve te _____, ve te ____ me de samme, der har eg de som fisken i vannet (takk for den HV, kommer til å ha den på hjernen restn a kvelden, hehe)

de andre hintene sa meg ikke så veldig mye...vanskelig det der....men skal iallefall til BERGEN...og jeg tipper på at ESCURO er min hemmelige venn?
 
Eldis: Det er.. tada.. helt riktig. Lett blanding, litt til deg og litt til småttisene. Jeg tenkte det kan være gøy å gjøre noe kreativt sammen med Julie. Og så måtte hun få hårbøyle siden du fikk det, vet du. Resten sier seg selv. Til og med goodies. Det trenger ihvertfall ingen forklaring. Namma er alltid godt. Glad for at du likte det.




 


mariannnilsen skrev:
da har jeg fått hentet gaven ..
det var en kjempe fin rosa bluse/tunika med "ola" leggings til .. og kjempe søte sommerfugl spenner ..og 3 små melkesjokolader og ett kjempe fint scrappa kort
tusen takk til min hemmelige venn , det falt veldig i smak

hintet jeg fikk var :
det finnes bare en mamma som meg på februar 10. forteller jeg noe om meg, vet du med en gang hvem jeg er ..

den første som slår meg da er TRONE?????, så jeg tipper på det .. men er jo fler det kan være


For ei nydelig pakke du har fått!!! :) :) :) 
Men den er dessverre ikke fra meg,  he he!! :D 
Aner ikke hvem det kan være jeg? Hmmmm!
 


Klesklypa skrev:


Trone skrev:


Klesklypa skrev:
Var fra meg ja Trone
var det den kokeboka ja.. lurte på det, tenkte eg skulle kjøpe ei anna enn den, men så huska eg ikkje kas det var..



Bingo!!! Tjihi!! :D :D :D :D 

Men hva var "majones" for noe? Har tenkt på den i heeeele kveld!! Ha ha ha!!


hehe, majones var bare en lite hint fra landstreffet
du og Esc snakka jo om en Sandwich.. hihi.. også sendte eg meldig om at eg ville vere majonesen.. men det var seint om natta etter masse alkoholer... hihi


HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stemmer stemmer!!! Ho ho ho ho ho ho!!!!! Husker det faktisk. ha ha ha!! "faktisk" *ler enda mer* 
Guuuuud for en natt, ha ha ha!!!
 


Pisces10 skrev:
Hahaha, jeg MÅ bare innrømme at jeg brukte litt tid på denne.... Kommer tilbake til det snart...

Tuuuuuusen takk for kjempefin pakke! Adrian fikk sitte på fanget mitt og pakke opp sammen med meg, og han hylte av lykke da han så både en giraff og en løve!!! Det er favorittene om dagen, også i Duplo-form, da gitt! Passa helt perfekt : D
- Var en hel pakke med Duplo, Zoo-tema : D
- En bok, som vi måtte lese forfra og bakover, og bakover og framover, heheh ; ) "Lær ordene" heter boka, helt perfekt!
- Melkesjokolade-hjerter til mamma (...og nei, jeg har ikke tenkt å dele, moahahha ; ))
- Et helt nydelig kort! <3

  




Jeg tenkte først: "oi oi, dette er en scrapper!" Så da sorterte jeg litt inni huet mitt.
Så fikk jeg hintene:
- Vi har tilbragt en dag i "maritime" omgivelser sammen
- Jeg er fra Vestlandet
- Jeg er mamma til det eldste "februarbarnet"

Det var tilslutt etter litt betenkningstid (ja, jeg er litt treig...) at jeg forsto det første hintet, så falt resten på plass; Jeg og ... gikk hele veien fra Akvariet til den andre siden av Bryggen i Bergen sammen under LT i Bergen, noe som var kjempekoselig, og jeg fikk endelig blitt ordentlig kjent med godjenta vår : D

Tusen, hjertelig takk LENORE! Som du ser på bildet, falt Duploen tipp-topp i smak! : D Så i kveld har han vist oss "gigaffen" Gud veit hvor mange ganger, hehehe ; )

Det stemmer :) Så bra det falt i smak :)
Veldig kjekt å se bilder av godgutten som koser seg :)
 
Er det ingen fler som har mottatt gave.....?
 


Se hva vi har fått!! Kjekk jakke og maaaaaaasse snop! Og et kjempekoselig kort----i juletema! Kan ikke bli bedre da! Hihihihi! Mor og far i huset fortærer marsipanen, "seigusane" og sildene, mor selv forsyner seg med Snickersen, og kidsa har fått hver sin smurf-eske ;-) Tuuuuuuuuuuuuuusen takk til min hemmelige venn, som jeg tror er Pisces10! ;-)
 


LadyInDesguise skrev:
Er det ingen fler som har mottatt gave.....?


Jeg har ikke mottatt noe hentelapp... er det noe tull med posten??Skal jo ikke ta så mange dager å sende. Fristen var jo for en uke siden...
 


lindkva skrev:


LadyInDesguise skrev:
Er det ingen fler som har mottatt gave.....?


Jeg har ikke mottatt noe hentelapp... er det noe tull med posten??Skal jo ikke ta så mange dager å sende. Fristen var jo for en uke siden...


Jeg skal få t0mmis til å spore pakken din, så får du en tilbakemelding.
 


lindkva skrev:


LadyInDesguise skrev:
Er det ingen fler som har mottatt gave.....?


Jeg har ikke mottatt noe hentelapp... er det noe tull med posten??Skal jo ikke ta så mange dager å sende. Fristen var jo for en uke siden...



Denne bør kansje noen av dere som styrer skuta denne gang sjekke opp?
 


Snickers skrev:


Se hva vi har fått!! Kjekk jakke og maaaaaaasse snop! Og et kjempekoselig kort----i juletema! Kan ikke bli bedre da! Hihihihi! Mor og far i huset fortærer marsipanen, "seigusane" og sildene, mor selv forsyner seg med Snickersen, og kidsa har fått hver sin smurf-eske ;-) Tuuuuuuuuuuuuuusen takk til min hemmelige venn, som jeg tror er Pisces10! ;-)



Hihihi, jeg syns bare den genseren var såååå kul! : D
Også så jeg julemarsipan i butikken, tenkte på deg, og da kunne jeg ikke stoppe... Tenkte på de stakkars barna som ikke skulle få noe godis, hehehe ; ) Også Snickersen er jo obligatorisk om man får deg som HV ; )
Det var jo selvfølgelig meg : D Husker ikke helt hvilke hint jeg gav deg, men... Håper ikke de var FOR lette? : P
 
Tuuuuusen takk for en utrolig flott gave min hemmelige venn :) Den ble vi kjempe glad for :)
Jeg tipper egentlig at min hemmelige venn er kjære ariana? Stemmer dette? 
Fikk hint om at hun var vestlending og snakket nynorsk + at hun hadde flere barn :D så da tar jeg sjansen på deg :D hihi.. gaven var helt fantastisk flott og jeg gleder meg til å bruke den til snuppeluppen min :) tuuuusen tusen takk skjønne deg <3 


Lindkva : Pakken din ankom furuseth postkontor 1.11.11. dette var en av de ikke så mange som faktisk ble sendt FØR siste frist dag :D hehe.. så ta deg en tur ned dit, den ligger der :D om du vil ha spore nr pip meg :D 
 


Pisces10 skrev:


Snickers skrev:


Se hva vi har fått!! Kjekk jakke og maaaaaaasse snop! Og et kjempekoselig kort----i juletema! Kan ikke bli bedre da! Hihihihi! Mor og far i huset fortærer marsipanen, "seigusane" og sildene, mor selv forsyner seg med Snickersen, og kidsa har fått hver sin smurf-eske ;-) Tuuuuuuuuuuuuuusen takk til min hemmelige venn, som jeg tror er Pisces10! ;-)



Hihihi, jeg syns bare den genseren var såååå kul! : D
Også så jeg julemarsipan i butikken, tenkte på deg, og da kunne jeg ikke stoppe... Tenkte på de stakkars barna som ikke skulle få noe godis, hehehe ; ) Også Snickersen er jo obligatorisk om man får deg som HV ; )
Det var jo selvfølgelig meg : D Husker ikke helt hvilke hint jeg gav deg, men... Håper ikke de var FOR lette? : P



Tjihi----det er ikke den første Snickersen jeg har fått gjennom hemmelig venn, nei! Hihi! Kult! Hintene var: Jeg hadde termin i midten av februar 2010, men gutten lot vente på seg. Vi ventet både en og to uker før han kom med makt :-) Vi var på "syden-tur" i sommer til et land som nå er kriserammet. Før jul har jeg en hel haug med saker som må gjøres ferdig.

Jeg måtte tenke litt på hvem som var på ferie og som har en gutt, så etter litt spekulering og en liten titt på påmeldingslista, så kom jeg frem til deg! :-) Tusen takk for en flott gave! Hintene var akkurat passe :-)
 
Back
Topp