Bilde & gjette tråd hemmelig venn :)

t0mmelise

Forumet er livet
Da regner jeg med at pakkene snart er på vei rundt om i dette landet :D 6 dager igjen til fristen men noen har allerede sendt så derfor lager jeg denne tråden nå :)

Her skal det gjettes, legges ut bilde og svare på gjettinger 

Gleder meg kjempe masse til å se hva alle får :) hihi.. 
 

Da kommer omsider livstegn fra meg her. Må begynne med å si TUSENMILLIONERTAKK til min hemmelige venn, fikk en kjempeflott gave! Og så følger jeg opp med å unnskylde og beklage at det har tatt sin tid. Fikk jo hentelapp for 1,5 uke siden, men dagene har gått i ett bankende kjør her, så jeg har faktisk ikke fått hentet den før nå, for ca 15 minutter siden...

Men jeg fikk en veldig sterk magefølelse på hvem det var da jeg åpnet esken :D Det lå 4 gaver inni, to til "mor i huset" (var nok det som gav meg magefølelsen), en til lillebror og en til storebror.

Og hint:

Eg har ikkje bil, heller ikkje lappen.

Eg skriver vel igrunn på dialekt.

Eg elsker å bevege meg.

Har 2 nydelige barn.

Det KAN ikke være noen andre enn nydeligste, skjønneste Rachelmor! :D 

Minsten fikk joggebukse og en bok, jeg fikk scrapperier og ørepynt, og eldstemann fikk triksesykkel. Kan vel mildt sagt si jubelen stod i taket her, ja :D Så denne traff du skikkelig blink med, Rachel (for jeg er ganske sikker på det er deg, som sagt)! Tusen tusen takk :D

 


Her er den finfiiine hemmelig-venn gaven jeg og Iver fikk :)

Det er en grå og en turkis joggebukse, en kul body, en tøff lue og hårprodukter til heldige mammaen :)

Hintene var: Jeg har ring på fingern, men ikke gift
                   Jeg er en scrapper, men ikke no fænsi kort
                   Akkurat tatt over huset vi har kjøpt

I kombinasjon med hårproduktene var det ikke veldig vanskelig å gjette at gaven kommer fra Søteste Susa :)
Tuuusen takk, snuppa :)
 
Jeg har fått pakke, jippii, ja, hurra!

Det skjulte seg en bukse og to gensere + et fint kort til Crazybaby. Jeg setter pris på det du skrev i det også. Utifra hintene tipper jeg at min hemmelige venn er ingen andre enn.. godeste lindkva. Stemmer det, kanskje? Tusen, tusen takk.

Nå ligger gaven tilfeldigvis inne på rommet til sovedyret, så da knipser jeg bilder og legger inn i morgen.

 
Setter av plass jeg  gleeedings :) 
 
ja! da har jeg fått pakken min.. men bilde får jeg ikke til :P hahaha.. skal få ordna det!!! sitter på jobben nå.. for nettet hjemme er så tullete :P

i gaven lå det...

-smartis <3
-melkesjokolade <3
-to knallfine strømebukser <3
-en høyhalsa body
-en pekebok <3
-et kort..

håper jeg fikk med alt da?? ops.. hehe.. bilde kommer som sagt!!

jeg fikk ikke så mange hint :P for personen regna med at vi kjente hverandre godt nok nå :P <3


husker jo seff ikke hinta nå.. :P men skal dobbelt sjekke når jeg kommer hjem.. men magefølelsen min sier tommis?!!? :D hehe.. bæsjer jeg sikkert på leggen :P hahaha
 
Da har jeg også fått HV pakken min!
Og den var kjeeeempe fin altså! :D Ble målløs da jeg åpnet den, for det var jo så mange pakker :)

Det var to til meg, to til Julie og en til lillebror. Pluss at det var med litt godis! Nam nam :) Har allerede spist opp det da, og har spart litt sjokolade til Julie :)

Julie fikk:
Modell-leire med former og diverse!
Hårbøyle med hvite sommerfugler på! Den syns hun var kjempe fin! :)

Jeg fikk:
Et fint gave sett fra Body Shop med dusjsåpe, håndsåpe, skrubb, body butter. Luktet kjempe digg!
En hårbøyle med svarte blomster på! Også kjempe fin! :) :)

Lillegutt fikk:
En leke/vogn pynt. Kommer nok helt sikkert i til å falle i smak! :)
Og en senge teppe/laken med fine små hjerter på!


Jeg tror forresten min hemmelige venn denne runden er..... Crazybeautiful!?

Hintene jeg fikk var at hun hadde en gutt født i slutten av februar, vi har ikke truffet hverandre, og nicket hennes er en film. Da MÅ det jo være deg? :D

TUSEN TUSEN TAKK!!
Dette var en kjempe fin gave!
 
 gaven min
Fikk til meg:
*dag + natt krem
*liten parfyme
*deodorant
*våtservietter
*hansker
*kopp
*te

til vesla:
*vaskeklut
*badeskum

til babyen i magen:
*bamse
*pakke med sonne babyvaskekluter
*2 rosa smekker
*1 rosa body (så da får vi satse på at babyen er ei jente)

Eg viste kem det var før eg fikk hintene
pakken var nemlig sendt fra Brummundal.. og eg viste bare om ei som kom derifra!
hintene var:
*har ei jente som heiter Julie
*er gift
*sier Je, itte..
*er Fb nerd!

dette kan vel ikkje vere noken andre enn ELDIS!!

 
Okei, jeg holder ikke av plass nå men er det ikke flæææære som har fått pakke??

VI VIL SEEEEEEEEE :) heheh 
 
Gleder meg til min pakke kommer :D skal legge inn bilde med EN gang!
 
gleeeder meg til min pakke kommer!! like spennende hver dag å sjekke postkassa!

vil og se flere bilder!!
 
Vi har fått pakke!!! Nyyyyydelig pakke! Supersøt kjole, strømpebukse og votter! Midt i blinken! :o) Tusen tusen takk til vår hemmelige venn!
Tror eg vet hvem det er fra, er lov å gjette med en gang? eller ødelegger eg noe da?
Skal legge inn bilde i kveld... :o) LOVER at det kommer i kveld!!


Er det MARIANNNILSEN...?????


 
Da har jeg fått ut fingeren :)
 
Jeg har fått pakkelapp!!!!! :) :) :) :) 
Snuppa er på posten for å hente den nå :) :) :) 
********

Innpakket og nydelig!!! :) :) 


Oj, ble litt forskjell i størrelsene her, men pyttsann!!


Jeg fikk en sjokoladekakeboooooooooooooooook!!! Og den VET jeg er snadder, for det var den jeg kjøpte til Escuro på LT i år i fra alle oss som var der!!! :) :) :) 
Og den suglet jeg på selv også faktisk, he he he!!
Og leggvarmere, herregud klypis, du har hørt tankene mine! Jeg har lenge hatt tenkt på å kjøpe dette, men glemmer det hele tiden, he he he!!
Og hjerteformen!!! Ååååååh den kom så godt med!!!! Og den er knallgod!!!!! 
Og SJOKOLAAAADE!!! Weeeee!! Ikke bare litt heller!! :) :)  F a n t a s t i s k!!! :) :) 

Jeg sier tuuuuuusen hjertlig takk, klypis!!! Det mååå bare være deg!! He he he!
Men jeg skjønte nadanull av hintet: "majones..." Ha ha ha ha!! Var det bare en tull det eller?? :p

Eller til dere andre, jeg fikk ingen hint, he he he!!! Men skjønte det var klypa, hihi!!!
 
Ja, det er meg klypis! Så i ettertid at det egentlig ikke hva så mye av dette du ønsket deg da, men håper det faller i smak allikevel :)

Og til de rosa tingene, så er det fordi jeg er ganske sikker på at det blir jente. Uten at jeg egentlig kjenner deg personelig. hehe :) bare har en mage følelse :) :)

Når det kommer til addressen.. bommert!! Det er ikke første gangen jeg har gjort den bommerten der altså, men du er den eneste som har skjønt det ut ifra pakken :p Jeg noterer meg alltid/stort sett ned kun navnet på mottaker, men aldri den som skal stå som sender. Prøvde å dekke over med å bruke mamma sitt navn, men funka tydeligvis dårlig. Heheh :)
 
Var fra meg ja Trone
var det den kokeboka ja.. lurte på det, tenkte eg skulle kjøpe ei anna enn den, men så huska eg ikkje kas det var..

 
JA escuro :D  :D :D  var meg... bra du likte det ;) hihi
 


Klesklypa skrev:
Var fra meg ja Trone
var det den kokeboka ja.. lurte på det, tenkte eg skulle kjøpe ei anna enn den, men så huska eg ikkje kas det var..



Bingo!!! Tjihi!! :D :D :D :D 

Men hva var "majones" for noe? Har tenkt på den i heeeele kveld!! Ha ha ha!!
 


Trone skrev:


Klesklypa skrev:
Var fra meg ja Trone
var det den kokeboka ja.. lurte på det, tenkte eg skulle kjøpe ei anna enn den, men så huska eg ikkje kas det var..



Bingo!!! Tjihi!! :D :D :D :D 

Men hva var "majones" for noe? Har tenkt på den i heeeele kveld!! Ha ha ha!!


hehe, majones var bare en lite hint fra landstreffet
du og Esc snakka jo om en Sandwich.. hihi.. også sendte eg meldig om at eg ville vere majonesen.. men det var seint om natta etter masse alkoholer... hihi
 
Hahaha, jeg MÅ bare innrømme at jeg brukte litt tid på denne.... Kommer tilbake til det snart...

Tuuuuuusen takk for kjempefin pakke! Adrian fikk sitte på fanget mitt og pakke opp sammen med meg, og han hylte av lykke da han så både en giraff og en løve!!! Det er favorittene om dagen, også i Duplo-form, da gitt! Passa helt perfekt : D
- Var en hel pakke med Duplo, Zoo-tema : D
- En bok, som vi måtte lese forfra og bakover, og bakover og framover, heheh ; ) "Lær ordene" heter boka, helt perfekt!
- Melkesjokolade-hjerter til mamma (...og nei, jeg har ikke tenkt å dele, moahahha ; ))
- Et helt nydelig kort! <3

  




Jeg tenkte først: "oi oi, dette er en scrapper!" Så da sorterte jeg litt inni huet mitt.
Så fikk jeg hintene:
- Vi har tilbragt en dag i "maritime" omgivelser sammen
- Jeg er fra Vestlandet
- Jeg er mamma til det eldste "februarbarnet"

Det var tilslutt etter litt betenkningstid (ja, jeg er litt treig...) at jeg forsto det første hintet, så falt resten på plass; Jeg og ... gikk hele veien fra Akvariet til den andre siden av Bryggen i Bergen sammen under LT i Bergen, noe som var kjempekoselig, og jeg fikk endelig blitt ordentlig kjent med godjenta vår : D

Tusen, hjertelig takk LENORE! Som du ser på bildet, falt Duploen tipp-topp i smak! : D Så i kveld har han vist oss "gigaffen" Gud veit hvor mange ganger, hehehe ; )
 
Back
Topp