Får vel bare smøre meg med tålmodighet daJeg hadde ikke kjøpt før han gikk skikkelig. De kan plutselig vokse i beina så kjipt hvis de blir for smådet var det de anbefalte på skobutikkene ihvertfall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vel bare smøre meg med tålmodighet daJeg hadde ikke kjøpt før han gikk skikkelig. De kan plutselig vokse i beina så kjipt hvis de blir for smådet var det de anbefalte på skobutikkene ihvertfall
![]()
Hehe ja du får prøve på detFår vel bare smøre meg med tålmodighet da![]()
Jeg hadde ikke kjøpt før han gikk skikkelig. De kan plutselig vokse i beina så kjipt hvis de blir for smådet var det de anbefalte på skobutikkene ihvertfall
![]()
Det rådet er jo i forhold til at en har posesko daHun går jo ikke skikkelig her enda, men vi pleier jo å leie henne ute. Og da må hun jo ha sko på beina, så synes det er et merkelig råd.Vil jo ut og gå selv om hun ikke tør slippe seg.
![]()
De detter også av om du har dress utenpå med strikk rundt anklen utenpå?Hvordan er det å kjøpe sko før han går selv? Han går jo, men ved at han holder oss i en finger. Vurdert å kjøpe stonz da fotposene hans sitter dårlig og i tillegg ikke er vanntett, men syns det er litt "bortkasta" penger, kanskje han plutselig går selv om to dager.
Vi har foreløpig et par sko og et par støvler. Har et par til med sko men de er for store endaHar alle bare ett par sko eller har dere flere? Hvor mange er vanlig?
Regner med at vi må kjøpe mer når hun begynner i barnehagen i august.
Har alle bare ett par sko eller har dere flere? Hvor mange er vanlig?
Ja ett par her + stonz når det regner eller vi er ute i skogen. Hun går stødigere med de og så er det lettere å reise seg og krabbe litt med stonz. Til sommeren blir det sandaler i tillegg til skoene.Har alle bare ett par sko eller har dere flere? Hvor mange er vanlig?
Masse på finn. Du må ha str M. Trenger ikke liners nå mot sommern.Om noen kommer over salg på stonz skrik ut, prøvd lokale fb sider uten hell...
Jaja. Da varte de første skoa to mnd før de ikke passa lenger, blir dyrt i lengden det her![]()
Godt årstidene krever forskjellig skotøy uansettJaja. Da varte de første skoa to mnd før de ikke passa lenger, blir dyrt i lengden det her![]()
Jepp. Men nå ble det noen som var omtrent like de som ho haddeGodt årstidene krever forskjellig skotøy uansett![]()
Jeg tenker at hvis vi får en unge til så kan den arve. Skoene blir jo ikke slitt i det hele tatt!Ja de blir ikke utslitte de første fem parene med sko liksom![]()
De bruker skoene kanskje hver dag i 2-3 mnd....Jeg tenker at hvis vi får en unge til så kan den arve. Skoene blir jo ikke slitt i det hele tatt!