Bilde av barnas sko?

Jeg hadde ikke kjøpt før han gikk skikkelig. De kan plutselig vokse i beina så kjipt hvis de blir for små:p det var det de anbefalte på skobutikkene ihvertfall:)
Får vel bare smøre meg med tålmodighet da :p

Jeg hadde ikke kjøpt før han gikk skikkelig. De kan plutselig vokse i beina så kjipt hvis de blir for små:p det var det de anbefalte på skobutikkene ihvertfall:)

Hun går jo ikke skikkelig her enda, men vi pleier jo å leie henne ute. Og da må hun jo ha sko på beina, så synes det er et merkelig råd. ;) Vil jo ut og gå selv om hun ikke tør slippe seg. :p

Hun går jo ikke skikkelig her enda, men vi pleier jo å leie henne ute. Og da må hun jo ha sko på beina, så synes det er et merkelig råd. ;) Vil jo ut og gå selv om hun ikke tør slippe seg. :p
Det rådet er jo i forhold til at en har posesko da;) så vi brukte det frem til hun kunne gå skikkelig:) slapp å krape opp skoene pga kryping ogs:)

Hvordan er det å kjøpe sko før han går selv? Han går jo, men ved at han holder oss i en finger. Vurdert å kjøpe stonz da fotposene hans sitter dårlig og i tillegg ikke er vanntett, men syns det er litt "bortkasta" penger, kanskje han plutselig går selv om to dager.
De detter også av om du har dress utenpå med strikk rundt anklen utenpå?
Ja det er litt bortkasta penger når de ikke er vanntette. Har du impregnert de?

Her bruker hun stonz når hun leker ute i hagen. Eldste skrapet opp skotuppene ved krabbing. Og jeg ser at M beveger seg mye mer riktig uten sko selv om hun har gått i 6 uker. Hun har gått med stonz overalt til nå. Ventet på våren før jeg kjøpte sko. Og ikke minst at hun har fått bedre ballanse og tyngdepunkt. Kommer enda til å bruke stonz en stund til ser jeg.

Last edited:
  • Liker
Reactions: BMC
Har alle bare ett par sko eller har dere flere? Hvor mange er vanlig?
Regner med at vi må kjøpe mer når hun begynner i barnehagen i august.

Vi har foreløpig et par sko og et par støvler. Har et par til med sko men de er for store enda:p

Vi har tre par sko,et til hagen/sandkassen om det er vått ute:-)
Ene paret fikk aldri storesøster brukt så derfor fler

Ja ett par her + stonz når det regner eller vi er ute i skogen. Hun går stødigere med de og så er det lettere å reise seg og krabbe litt med stonz. Til sommeren blir det sandaler i tillegg til skoene.

Jeg har alltid pleid å ha to par å bytte på til sønnen min, bra for bena og ryggen å veksle på. På sommeren er det sko og sandaler, evt flere sko om det er billige tøysko men det er når han var eldre. Når det blir kaldere er det overgangssko eller støvler i en periode før det blir vintersko. Da to par - et for kaldt vær i snø og et for mildvær og slaps som er vanntette. Så er det vårsko og støvler en periode.

Om noen kommer over salg på stonz skrik ut, prøvd lokale fb sider uten hell...

Jaja. Da varte de første skoa to mnd før de ikke passa lenger, blir dyrt i lengden det her :p

Back
Topp