Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Disse har vi i rosa/lilla![]()
Ecco, veldig fornøyd
Takk da har jeg bestilt 21Da skal du legge på. Vi bestilte 21 da foten var 12 cm, passa perfekt da
Knyte dobbelknute så går det braEr det bare jeg som syns det er irriterende med knyting? Lissene går jo opp hele tiden...
De gule var supersøteVi har faktisk to par sko. De gule er Kavat og de røde er Viking Gore tex. Kjøpte de gule først, og så fant jeg noen som solgte de rød for 150 på facebook, helt ubrukt!
Vil ikke slite ut de gule i sandkassa og i søla, så da ville jeg ha to par.
De gule har dessverre blitt litt slitt allerede.
Tenker vi også kjøper sandaler to sommeren, og så har vi Viking gummistøvler som vi fant i en tilbudskurv til 100 kr.
Ja, jeg digger deDe gule var supersøtelitt retro også
JeppJa, jeg digger deFinnes i flere farger. Synes Kavat lager så fine sko, og så er det jo et pluss at det er økologisk skinn.
Jeg hadde ikke kjøpt før han gikk skikkelig. De kan plutselig vokse i beina så kjipt hvis de blir for småHvordan er det å kjøpe sko før han går selv? Han går jo, men ved at han holder oss i en finger. Vurdert å kjøpe stonz da fotposene hans sitter dårlig og i tillegg ikke er vanntett, men syns det er litt "bortkasta" penger, kanskje han plutselig går selv om to dager.