Bilde av barnas sko?

Vi har ikke kjøpt sko ennå, men må nok gjøre det snart så jeg følger med her.

Har Kavat. Nesten samme som over her, bare annen farge. Også kjøpt på Brandos. De er kjempegode! Har str 21.

Hun har 12 cm lang fot. Skal hun da ha str 20 eller må jeg legge til 1,5 cm på det?
ImageUploadedByBV Forum1429805487.364860.jpg

Vi har str 20, han var 19,5 på målene i butikken.. Begge skobutikkene vi var innom mente 21 ble for stort

Da skal du legge på. Vi bestilte 21 da foten var 12 cm, passa perfekt da

f4e1e8010ae675fff58657e0fdd5252d

Ecco, veldig fornøyd
Disse har vi i rosa/lilla :-)

Vi har faktisk to par sko. De gule er Kavat og de røde er Viking Gore tex. Kjøpte de gule først, og så fant jeg noen som solgte de rød for 150 på facebook, helt ubrukt!
Vil ikke slite ut de gule i sandkassa og i søla, så da ville jeg ha to par.
De gule har dessverre blitt litt slitt allerede.
Tenker vi også kjøper sandaler to sommeren, og så har vi Viking gummistøvler som vi fant i en tilbudskurv til 100 kr.

Vedlegg

• 1429893942696.jpg
    1429893942696.jpg
    47,9 KB · Visninger: 40
Er det bare jeg som syns det er irriterende med knyting? Lissene går jo opp hele tiden...

Vi har faktisk to par sko. De gule er Kavat og de røde er Viking Gore tex. Kjøpte de gule først, og så fant jeg noen som solgte de rød for 150 på facebook, helt ubrukt!
Vil ikke slite ut de gule i sandkassa og i søla, så da ville jeg ha to par.
De gule har dessverre blitt litt slitt allerede.
Tenker vi også kjøper sandaler to sommeren, og så har vi Viking gummistøvler som vi fant i en tilbudskurv til 100 kr.
De gule var supersøte :) litt retro også

6e4d2211f9aadfa1039b625705fe946c

Skofus og superfit i str 22 :)

Noen som har sett sandaler i hvit eller svart? Vil ha til 17. mai, gidder ikke kjøpe pensko men sandaler trenger hun jo uansett. Vil ikke ha rosa eller blå, det passer jo ikke til noen ting.

Hvordan er det å kjøpe sko før han går selv? Han går jo, men ved at han holder oss i en finger. Vurdert å kjøpe stonz da fotposene hans sitter dårlig og i tillegg ikke er vanntett, men syns det er litt "bortkasta" penger, kanskje han plutselig går selv om to dager.

Hvordan er det å kjøpe sko før han går selv? Han går jo, men ved at han holder oss i en finger. Vurdert å kjøpe stonz da fotposene hans sitter dårlig og i tillegg ikke er vanntett, men syns det er litt "bortkasta" penger, kanskje han plutselig går selv om to dager.
Jeg hadde ikke kjøpt før han gikk skikkelig. De kan plutselig vokse i beina så kjipt hvis de blir for små:p det var det de anbefalte på skobutikkene ihvertfall:)

Back
Topp