Bilbelte

Careone

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Desemberskattene 2024
Bruker dere/skal dere bruke mamma-bil-belte? :)

Det reddet meg!! Jeg orker ikke ha noe nært magen så enten kjørte jeg med bilbelte kjempe løst, eller så hørte jeg bare på at bilen plinget i alarm hele kjøreturen.. Begynte å bruke for en uke siden, og det er supert!! :smug:

Brukte det sist siden jeg fikk låne av ei venninne. Hjalp å ikke ha noe stramt over magen:) denne gangen har jeg ikke, men det går faktisk greit:)

Brukte det ikke sist gang, og tror ikke jeg kommer til å bruke det nå heller.. Beltet skal jo ligge over hoftene, ikke på magen..

Brukte det sist. Tror jeg har gitt det bort. Kommer ikke til å kjøpe nytt. Belte ligger jo mellom hoftene og mage. Ellers er ikke sikkerheten like god om en setter det over magen.

Brukte det ikke sist gang, og tror ikke jeg kommer til å bruke det nå heller.. Beltet skal jo ligge over hoftene, ikke på magen..

Men belte gjør ikke at det ligger på magen, men at det blir dratt ned så det går som et barne-bil-belte - fra hofte ned mellom skrittet og til neste hofte

Men belte gjør ikke at det ligger på magen, men at det blir dratt ned så det går som et barne-bil-belte - fra hofte ned mellom skrittet og til neste hofte
Ja, jeg vet :) Mente bare at uten gravid-belte skal heller ikke beltet ligge på magen, men over hoftene og altså under magen.. Derfor føler jeg ikke at det er nødvendig med gravid-belte :)

Brukte det sist, og skal bruke det nå :)

Skal få kjøpt meg straks lønnen er inne neste uke!

Jeg skal begynne å bruke bare jeg får hentet hos venninnen jeg skal få det hos :)

Back
Topp