Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvis det finnes i setet så bruker jeg. Irriterer meg grønn over at (noen) sjåfører kjører med unødvendige brå bevegelser sånn at man ofte blir tvunget til å holde seg fast med begge armer samtidig som man passer på at vogna ikke velter, at man selv ikke faller og at ikke noen faller på deg. Og så er det ikke belter i bussene engang -.- (i oslo)
Nei, fordi jeg kun tar buss med vogn, og ofte må stå i midten. Kunne selvfølgelig satt meg ned, men lillemor våkner alltid på bussen. Fester alltid vognen da, men blir sjokket over hvor mange som ikke gjør det heller..
Når jeg kan la hun ligge alene i vognen hele turen kommer jeg til å bruke belte.
Hvis det er belte i bussen så bruker jeg det
Syns oslobussene burde ha belte for enkelte sjåfører kan virkelig ikke kjøre og det er nærmest skummelt å sitte på.
Bor i Oslo, er ikke belter i bybussene. På noen ruter kjører de ganske fort, og en gang krasjet bussen med en søplebil. Gikk heldigvis bra, men var ikke gøy å ha lillemor i vogn da.