Vi blir jo 6 stykker når lillebror er ute. Da må vi dessverre bytte ut vår kjære Nissan Leaf som vi kjøpte ny i 2020.. Men valget er ikke enkelt. Med begrenset økonomi ser det ikke ut til å være noen gode elektriske alternativ. Så ser ut til at vi må over på fossilt iallfall en stund, og det er jo noen greie bruktbiler ser jeg på finn.
Noen erfaringer og tips til bil?
Noen erfaringer og tips til bil?
Har brukt takboks
til vogna altså, ikke ungene 
Vi bruker jo alle sju setene om vi alle er ute på tur, så klarer egentlig å pakke på en sånn måtte at vi ikke trenger noe særlig i bilen hehe (har måtte lære oss å reise med lite). Bruker takboks, og så har vi baggasjebrett til å hekte på kroken bak om nødvendig. Så pakker vi i poser om vi skal på ferie, legger under seter og det er litt ekstra plass både under og bak tredje raden der bak. Er vel et av de største baggasjerommene (sammenlignet med biler av samme størrelse) mener jeg jeg så i en test, så plass til litt om du bare velger seks seter
Har sett på større bil ( 8 seter), men det finnes omtrent ikke biler med det.. Bilforhandlerne i område har ikke store biler, det det selges mest av et mellomstore personbiler og mye varebiler.. Og mannen vil ha kvalitet, han elsker komforten med bilen vi har nå, og vil ikke ha lastebilfølelse