Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har heldigvis ikke hund å tenke på i tillegg til baby og ingen planer om å skaffe oss en vil helst ha en suv for å sitte litt høyere og pga fremkommelighetSynes nesten alle SUVer har lite bagasjerom jeg.. vi så på rav4, grand vitara, osv.. men fikk jo ikke inn no særlig til hundebur i noen av dem..!! Nymotens "tullebiler" spør du meg..!
Ja, den har dessverre det! Outlander er større så blir sikkert den hva endte dere opp med da?Så på rav4 for noen år siden, vi syns den hadde liten bagasjerom ...
Jepp.. men noen av de er det jo nesten ikke plass til en barnevogn i en gang ;-)Vi har heldigvis ikke hund å tenke på i tillegg til baby og ingen planer om å skaffe oss en vil helst ha en suv for å sitte litt høyere og pga fremkommelighet
Jepp vi har en modell i fra 2004 så nytt vet jeg ikke men er ikke ekspert selv så. Hehe.Oi, fins det? Aldri hørt om, faktisk... Ikke det at jeg er ekspert på bil, da. Er det noe som er kommet i løpet av de nyere år?
Jepp vi har en modell i fra 2004 så nytt vet jeg ikke men er ikke ekspert selv så. Hehe.