Bil

Synes nesten alle SUVer har lite bagasjerom jeg.. vi så på rav4, grand vitara, osv.. men fikk jo ikke inn no særlig til hundebur i noen av dem..!! Nymotens "tullebiler" spør du meg..!
Vi har heldigvis ikke hund å tenke på i tillegg til baby og ingen planer om å skaffe oss en :) vil helst ha en suv for å sitte litt høyere og pga fremkommelighet :)

Vi har heldigvis ikke hund å tenke på i tillegg til baby og ingen planer om å skaffe oss en :) vil helst ha en suv for å sitte litt høyere og pga fremkommelighet :)
Jepp.. men noen av de er det jo nesten ikke plass til en barnevogn i en gang ;-)

Vi har Audi A4 stasjonsvogn, det er god plass i den, men vi har ski-boks i tillegg hvis vi skal på ferie f.eks.
Kommer nok til og snuse på 7-seter etterhvert, og da aner jeg ikke hva vi skulle valgt :/

Jepp:) vi har en modell i fra 2004 så nytt vet jeg ikke;) men er ikke ekspert selv så. Hehe.

Hehe, en kan ikke vite alt. ;) Jeg søkte på det igår og joda, det er firehjulstrekk på Sharan. Det trøster meg litt at bilmannen min ikke visste det heller, så da lærte han noe nytt også. ;)

jeg har en renault megane scenic.. ser utrolig liten ut men overraskende god plass :)lille pæra mi (den er grønn)
kjæresten har en wv golf 4×4, den er det enda større plass i baki, men resten er mindre/smalere, så den blir brukt mest når vi er ute sammen på vinteren værtfall :)

Back
Topp