Bil

Leonardo

Forelsket i forumet
Jeg vet det har vært flere tråder om bil, men må bare ha en til! Vi må ha oss større bil, har en på 5 og en på 4 også blir det babyen da.. Og labrador.. Noen tips?

Hva med Ford S-max?

Er tre selvstendige seter bak

Ei venninne er kjempefornøyd med deres Sharan. De har hund og tre unger. De bilene har ikke firehjulsdrift, da, men vet ikke om dere er avhengige av det?

Vi har sett på 7-setere som grand Caravan og en 7-seter Mercedes. (Husker ikke hva den het) Vi er nødt til å ha 4x4, men trenger ikke bytte bil før vi venter nummer tre. (Dette blir nummer to)

Vi har toyota land cruiser.. digger den bilen! God plass til hundeburet, og store gode seter bak! Voksne sitter også veldig behagelig i baksetet.. god å kjøre og god oversikt :-)

Vi har en Peugeot 5008 som vi er veldig fornøyd med :)

Trenger større bil vi også, men har ikke økonomi til det akkurat nå...
Håper bare vi klarer å få tre barn i baksetet, og at de sitter trygt og godt. Sikkerhet er viktig.

Vi må også ha større bil, polo og barnevogn funker liksom ikke :p noen som har SUV-er de er fornøyde med? Har sett på rav4 og outlander.

Vi hadde Audi Q5 da frøkna ble født og kjøpte ny BMW X3 på forsommeren i fjor. Etter min mening er ingen av bilene optimale for barnevogn, da bagasjerommet er litt lite.. Jeg er ikke noe fan av stasjonsvogn, så vi har endt opp med å kjøpe en stor ski/lasteboks til bruk når vi skal på hytta.. Klarte oss greit med et barn, men blir værre nå som vi får to..

Volkswagen passat har vi skaffet oss :) plass til stor hund + barnevogn (den vi skal ha) i bagasjerom. Vi skal prøve å få spesiallagd bur slik at bikkja ligger trygt og vi slipper å "feste" barnevogn i bagasjerom hver gang.

Jg er så happy, for vi skal selge et gammelt hus i mars/april. Dvs, vi får en liten del av summen, er vi heldige står vi med 2-300000. Det går da til påbygg på hus, og ny bil :D Funker helt greit den vi har, men jeg sikler jo etter 7 seter nå når vi blir 3 barn. Så da blir d mest sansynligvis d på sikt... :)

Ei venninne er kjempefornøyd med deres Sharan. De har hund og tre unger. De bilene har ikke firehjulsdrift, da, men vet ikke om dere er avhengige av det?

Vi har sett på 7-setere som grand Caravan og en 7-seter Mercedes. (Husker ikke hva den het) Vi er nødt til å ha 4x4, men trenger ikke bytte bil før vi venter nummer tre. (Dette blir nummer to)
Jeg har sharan med firehjulsdrift:) litt dyrere, men absolutt verdt det.

Synes nesten alle SUVer har lite bagasjerom jeg.. vi så på rav4, grand vitara, osv.. men fikk jo ikke inn no særlig til hundebur i noen av dem..!! Nymotens "tullebiler" spør du meg..!

Vi må også ha større bil, polo og barnevogn funker liksom ikke :p noen som har SUV-er de er fornøyde med? Har sett på rav4 og outlander.

Vi kjøpte oss Honda CRV for ett års tid siden, med familie og hund i tankene :-) veldig fornøyd så langt. Har ikke testet med bur og vogn, men ser ut til at det skal gå fint :-)

Back
Topp