Bil?

Oops number 5

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Julegavene 2019
Dere som har 3 barn eller fler eller venter 3-6 barn
Hvilken type bil har dere og er dere fornøyd med plassen?

Foreløpig har vi en Skoda octavia som jeg er veldig fornøyd med men det begynner å bli trangt :-P

Vi har en Ford galaxy:) veldig fornøyd! Har god plass å syns bilen har mange gode løsninger!:) ikke hatt noe problemer med bilen heller si vi kjøpte den for snart 3 årsiden (bank i bordet :p )

Ford galaxy har god plass til di store ungene sine føtter helt bak,å di bakerste setene kan legges ned i gulvet så vi får ett stort bagasjerom:-)
Får plass til 3 barneseter ved siden av hverandre å masse små rom i taket til masse dill:-)

Volvo v70 stasjonsvogn, kjøpte den for 3 år siden da vi fikk første barnet, og nå som vi venter andre er vi ikke i tvil om at vi må beholde bilen - tiltross for at vi ville selge den egentlig.. :P Det er en dyr bil, men veldig sikker og med god plass! Sitter fint på veiene og :)

Vi har en bitteliten Volvo v50 som såvidt funket med 2barn. Nå må vi ha ny! Mannen har mest lyst på Ford s-Max, men vi får se. :) er hvertfall ikke plass til tre bilstoler i den vi har nå ;)

Ford sMax - genial familiebil

Jeg sikler litt på en Volvo XC90
Jeg er avhengig av automat og vi trenger stor bil som også er god å bruke på fjellet
Mannen han snakket mye om caravelle, men tror han har begynt å se potensialet i volvoen. Håper det :-D
Det blir jo jeg som blir å kjøre bilen mest mens han han bil nr 2 en liten til å fra jobb

Noen som har erfaring eller prøvd disse bilene?

Ford s-max er en genial bil for barnefamillier. God plass og god kjøre komfort.
God plass til flere bilstoler og litt plass igjen i bagasjen når barnevogna ligger der:-)

Dette blir jo vårt første barn, og kjæresten har en Audi S4 stasjonsvogn, samt andre biler da, men jeg har en vanlig sedan :) Tenkte jeg skulle kjøpe meg egen stasjonsvogn nærmere sommeren ;)

Kjøpte meg Volvo xc40 for 2 mnd siden, der er det plass til 3 seter, og ingen av ungene klaget selvom de alle 3 var vant til å ha baksetet for seg selv.

Back
Topp