Bil

De før har mye barnesykdommer, og blir fort dyre i drift. Fra 05modellen byttet de haldexkoblingen som var et kjent problem, og fra 06 kom det en facelift, og annen dieselmotor. (Mener jg å huske) med 7 seter oppe får du nok ikke en emmaljunga vogn baki, men den rommer ganske bra selv med 7 seter oppe. Gjør det litt lettere å pakke at man har denne "pickup"luken man kan ta opp og ned etter behov.

De før har mye barnesykdommer, og blir fort dyre i drift. Fra 05modellen byttet de haldexkoblingen som var et kjent problem, og fra 06 kom det en facelift, og annen dieselmotor. (Mener jg å huske) med 7 seter oppe får du nok ikke en emmaljunga vogn baki, men den rommer ganske bra selv med 7 seter oppe. Gjør det litt lettere å pakke at man har denne "pickup"luken man kan ta opp og ned etter behov.
OK..Da må vi se litt mer på den eller i hvertfall jeg som er skeptisk til større bil:pDen Emaljunga jeg har blir nokså flat for d er den m tre hjul, men er skjelden vi er på lang tur og ikke bestandig eldste er m på turer da jeg har han fra før for da er han også til faren sin..Blir nok ikke ofte alle 7 setene blir brukt..Ser nå også da vi har 6 i bruk at sånn som i helgene er d ikke bestandig unga vil være m på butikken..Da er d mere populært å være igjen hjemme..Så sånn sett så ser jeg for meg at d bare er dumt å kjøpe kassebil..Spørs bare om jeg får sambo til å forstå;)

Den luken du sier, gjør den at d bli mer plass eller er jeg helt på jorde nå?:p

Blir ikke mer plass, men man får trykket mer "nedi" siden dnne luken hindrer ting i å falle ut :) blir litt som å pakke bagasjerommet på en himla høy sedan :p men man kan også legge den ned for å få ting lettere inn og ut av bilen.

Back
Topp