Vi har bmw X5, men har planer om å kjøpe en anen -selv om vi er storfornøyd...eller jeg mest :-D
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har bmw X5, men har planer om å kjøpe en anen -selv om vi er storfornøyd...eller jeg mest :-D
Vi har VW Sharan 7 seter..Har brukt bare 6, men nå må jo d 7. i bruk God plass i den til flere barnester om d er nødvendig..Minuset for oss nå m den er plassen vi da får å pakke..Den er minimal så sambo er på utkikk etter annen, men jeg er ikke helt villig Skeptisk til større bil..Er jo ikke så mye å velge i da akkurat så om vi da bytter må d bli caravelle..
Vi må ha ny da vi har en 3-dørt coupe nå. Har sett samboer på saken da han er veldig bilinteressert og dette absolutt er hans felt. Han var innpå å kjøpe en BMW 5-serie sedan her om dagen. Det funker greit med sedan for meg om det er god plass i bagasjerommet. Men så sa et par venninner at i sedan så vil en måtte koble bag av understellet på vognen og ha vognen inni i to deler, ikke en. Da syns jeg plutselig det hørtes upraktisk ut med sedan. Jeg er alene 2 uker i slengen og ser for meg at det kan bli litt mask om bag'en skal av. Noen med erfaringer på sedan og barnevogner?
Sent from my iPad using BV Forum
Har skiboks også, men den er så trang..Er sånne spor oppi den til ski så om vi har noe oppi den så er dem i veien så får ikke utnytta plassen..Har snakka på å kjøpe en annen type boks så vi får lasta litt mer oppi Problemet som blir uansett er at om vi skal på ferietur eller lang helg noe sted så får vi ikke med vogna..Det er mulig å kjøpe skiboks til å ha bagasje i hvis en skal på ferie Men til daglig er nok det litt mer stress... . Veldig lite å velge i ja.....ihvertfall når mannen er kresen på biler
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Er nok den type bil som blir her er jeg redd..Syns i grunn sharan er stor nok å kjøre, men d er sikker bare tilvenning m Carawelle vil jeg tro..Går sikkert bra..Må jo ha plass så har vel ikke så mye valgMen Caravelle er en bra bil
Pappa har en sånn og den er overraskende god å kjøre og det er jo en fordel at den kan dra godt også.
Pappa har kjørt både hest og campingvogn på alle årstider med den fullastet av familie med tilbehør og hund.
Og man blir en bedre sjåfør av å kjøre stor bil fordi du har litt mer å handtere.
Jeg har ikke lappen selv, men har øvelseskjørt mye med pappa og du lærer deg å bruke speil riktig i forhold til alle sløve uvaner man får i en mindre bil
Skal vi bytte bil så blir det en slik etterhvert tror jeg
Har skiboks også, men den er så trang..Er sånne spor oppi den til ski så om vi har noe oppi den så er dem i veien så får ikke utnytta plassen..Har snakka på å kjøpe en annen type boks så vi får lasta litt mer oppi Problemet som blir uansett er at om vi skal på ferietur eller lang helg noe sted så får vi ikke med vogna..
Er skjelden vi er borte, men kjedelig om man ikke får m vogna..Er jo avhengig av den..Vogna blir liten da den er slått sammen, men man må jo ha bagen til den ogsåDen er litt verre!! :/ Vogn må en kunne bringe med seg rundt om, ellers så er man ganske låst
Da er det kanskje bedre å kjøpe ny bil ja
Er skjelden vi er borte, men kjedelig om man ikke får m vogna..Er jo avhengig av den..Vogna blir liten da den er slått sammen, men man må jo ha bagen til den også
Du skal se det går seg tilEr nok den type bil som blir her er jeg redd..Syns i grunn sharan er stor nok å kjøre, men d er sikker bare tilvenning m Carawelle vil jeg tro..Går sikkert bra..Må jo ha plass så har vel ikke så mye valg
Vet du åssen plass d er til pakking i dem bak d bakerste sete? Vi må også ha 7 seter, men må også ha plass til vogna..Har sharan fra før, men den blir for liten til at vi får m vogna så sambo driver å ser på Carawelle..Den er jeg skeptisk til m tanke på at den er så diger..Hvorfor er d viktig m 05/06 modell?Sniker litt. Vi har måtte byttet bil nå for å få plass til to bakovervendte, pluss et forovervendt, pluss mannen bak rattet. Kun to biler var store nok om man ikke vil ha kassebil/buss, o dt var Ford s-Max og Volvo xc90. (Må ha 7seter). Vi valgte Volvo på rykte om driftssikkerhet og komfort. Men viktig at man kjøper 05/06 eller nyere.
Mannen har veldig lyst å kjøpe en slik bil!! Tenkte å se på den når han kommer hjem fra Nordsjøen!! Må sjekke om det virkelig er plass til tre seter bak Er det pga plass dere vurderer å kjøpe ny?
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app