Bil tråd

Skoda octavia! Masse plass i bagasjerommet. Veldig fornøyd med resten av bilen og, lite feil og billig å fikse :)

Vi har må Volvo xc70, masse god plass. God å sitte i og god kjørekomfort. Men denne må byttes ut før desember da vi må ha 7 seter.

Vi har en Nissan Leaf og Mitsubishi Outlander, men tenker å bytte ut outlanderen til en Tesla X, da denne er den bilen som fyller våre kriterier best mtp rekkevidde, hvor mange vi er, bagasjeplass osv:happy:

Vi har en Ford Mondeo og er kjempefornøyd med bagasjerommet :)
Vi har ikke hundebur baki, men tviler ikke på at det hadde fått plass. Har dratt på tur med vogn, reiseseng, 3 store bagger, kjølebag, madrass til sprinkelseng + litt ekstra her og der f.eks.
Håper vi kan beholde bilen når tredjemann kommer, jeg mener vi kommer til å få plass til babybilstolen sammen med de to beltestolene vi har der fra før :)

Jeg har BMW X1, elsker bilen og har overraskende mer plass enn man skulle tro :) Men er nok litt spent på 3 barn og 2 voksne i den, det skal jeg innrømme, siden dagens seter tar litt plass :hilarious:

Bmw x5 her 2016 modell! Fantastisk bil med god plass❤️

Vi har Peugeot 5008 - 7 seter - men to av setene er alltid slått sammen noe som betyr fantastisk stort bagasjerom. Trodde aldri jeg skulle like Peugeot og lo når vi tok over bilen (tok over lease fra noen venner) og den hadde 7 seter. Nå ett år senere så lurer jeg på hvordan jeg noen gang skal klare med med en mindre bil:hilarious: Og her i huset er vi enda kun to voksne og en liten hund:hilarious:

Vi har Peugeot 5008 - 7 seter - men to av setene er alltid slått sammen noe som betyr fantastisk stort bagasjerom. Trodde aldri jeg skulle like Peugeot og lo når vi tok over bilen (tok over lease fra noen venner) og den hadde 7 seter. Nå ett år senere så lurer jeg på hvordan jeg noen gang skal klare med med en mindre bil:hilarious: Og her i huset er vi enda kun to voksne og en liten hund:hilarious:
Denne så helt fantastisk ut :happy::happy: Absolutt noe vi skal sjekke mer ut.

Jeg tror nok vi må ha ny bil før desember. Så da lurer jeg på hvilket biler dere kjører som.
Kriteriene våres er at bagasjen må være stor nok til hundebur og barnevogn :)
Vi har en skoda octavia. Plass til bur og vogn. Samme i mannens wv passat gti
Har nxt90f og medium str hundebur til en amerikansk cocker

Er det god plass for de siste to setene? Og hvordan er bagasjen med disse oppslått? Så det faktisk går ann å bruke dem mener jeg. :p

Har mitsubitshi outlander 7seter nå men i de bakerste setene kan ikke 7åringen sitte engang liksom :p

Er det god plass for de siste to setene? Og hvordan er bagasjen med disse oppslått? Så det faktisk går ann å bruke dem mener jeg. :p

Har mitsubitshi outlander 7seter nå men i de bakerste setene kan ikke 7åringen sitte engang liksom :p

De to siste setene er ikke like behagelig som de resterende 5, men vi har vært 7 voksene på langtur og det gikk greit nok. For barn vil jeg si at det er mer enn god nok plass på de to ekstra setene, men for fullvoksene menn blir det trangt.

Bagasjerommet blir selvfølgelig en god del mindre når de to ekstra setene er slått opp - men fortsatt plass til matvarer etter handleturen og en koffert eller to. Skal man på en ukes lang hyttetur og ta alle 7 setene i bruk så kan det nok være praktisk med en skiboks i tillegg. Men for dagligdags bruk så er bagasjerommet i min mening stort nok selv med alle 7 setene oppslått :happy:

Back
Topp