ChivasMama
Blir kjent med forumet
Volvo v70
masse plass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Og her i huset er vi enda kun to voksne og en liten hund
Denne så helt fantastisk utVi har Peugeot 5008 - 7 seter - men to av setene er alltid slått sammen noe som betyr fantastisk stort bagasjerom. Trodde aldri jeg skulle like Peugeot og lo når vi tok over bilen (tok over lease fra noen venner) og den hadde 7 seter. Nå ett år senere så lurer jeg på hvordan jeg noen gang skal klare med med en mindre bilOg her i huset er vi enda kun to voksne og en liten hund
![]()

Absolutt noe vi skal sjekke mer ut.Vi har en skoda octavia. Plass til bur og vogn. Samme i mannens wv passat gtiJeg tror nok vi må ha ny bil før desember. Så da lurer jeg på hvilket biler dere kjører som.
Kriteriene våres er at bagasjen må være stor nok til hundebur og barnevogn![]()
Vi har Peugeot 5008 - 7 seter - men to av setene er alltid slått sammen noe som betyr fantastisk stort bagasjerom. Trodde aldri jeg skulle like Peugeot og lo når vi tok over bilen (tok over lease fra noen venner) og den hadde 7 seter. Nå ett år senere så lurer jeg på hvordan jeg noen gang skal klare med med en mindre bilOg her i huset er vi enda kun to voksne og en liten hund
![]()
Er det god plass for de siste to setene? Og hvordan er bagasjen med disse oppslått? Så det faktisk går ann å bruke dem mener jeg.
Har mitsubitshi outlander 7seter nå men i de bakerste setene kan ikke 7åringen sitte engang liksom![]()