Bil og tre barneseter?

• Trådstarter Trådstarter Jane123
  • Opprettet Opprettet
Kjøpte oss en Huyndai Santa Fe rett før helga, god plass til tre barn der (1 babystol, 1 beltestol og en bilpute).

Sniker fra november. Vi skal også ha nr 3,og kikker på en citroen c4 Picasso. Der er det individuelle seter i baksetet, pluss 2 ekstra seter i bagasjerommet. Stor og fin bil, god sikt forran og ligger endel slike biler på finn til en grei sum. :happy: god plass i bagasjerommet også!

Jeg har ikke erfaring selv, kun lest på Siv forum.

Mange får til to beltemonterte bakovervendte stoler, som feks minikid og maxway plus ved siden av hverandre, og så babystol ved siden av der igjen. Ofte må babystolen monteres med belte hvis basen tar for stor plass.

Har Volvo xc70, to beltestoler og bakovervendt bilstol. Den skal selges nå, da vi må ha større :D men veldig fornøyd med bilen, stor og mye plass!

Vi venter også nr. 3 og har akkurat byttet bil. Vi kommer til å ha en i beltestol, en i bakovervendt stol og en i babystol når lille kommer. Hadde en Skoda Superb, god plass i den men når vi i tillegg har en 20 kg hund så ønsket vi oss enda mer plass. Har nå byttet til en Tesla model X og OMG den er helt suveren så langt! gleder oss til bilferie i sommer! med superben måtte vi brukt takboks til oppbevaring selv på sommer når vi kjørte langturer med det trenger vi ikke med modell x.

Vi har også 30kg hund ja glemte å skrive det. Det må også være firehjulstrekker. Har sett på noen av de nevnte her=) de ser praktiske ut. Tenker jeg tester med elbilen min, så kanskje vi hvertfall bare trenger 1 ny bil da=)

Back
Topp