Bil med romslig baggasjerom?

**Eggerøra**

Forumet er livet
Vi er ute etter ny bil nå som vi må ha plass til barnevogn og sånt [:)] 
Vi tenker på Skoda Oktavia stv... Noen med erfaringer? har også sett på Volvo 50, og vurderer også Mazda 6... [8D] 

Har bestemt oss for Emmaljunga Edge duo, og den tar jo litt plass...

Noen som har innspill, erfaringer å dele...? [:)]

Vi har ford mondeo stasjonsvogn, får plass til 2 bagvogner + masse ekstra inni der

Vi har opel vectra. DEILIG bil med STOR bagasje.

Volvo v70... Jeg har den, og søstra mi har også sånn... Helt lik faktisk.. Men ho får plass til tvillingvogn...

Vurdert flerbruksbil??

Jeg har en Opel Zafira. Den ser ut som ei forvokst stasjonsvogn. Og har masse plass i bagasjerommet. Itillegg så er det 7-seter, så du kan jo produsere barn til du spyr...[:D] Ikke er prisen så ille heller.. Iallefall ikke hvis du ikke skal ha helt ny.

Kan anbefale Ford Mondeo, og hold deg langt unna Ford Focus! Den har nemlig vi....[&:]

åh, flere å velge mellom [:o][:o]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Takk for svar, tar gjerne imot mange flere innspill [:)]
Gjerne litt rundt kvalitet og slikt også, da vi ikke har så masse peiling [8D]

ORIGINAL: Nøste77

Kan anbefale Ford Mondeo, og hold deg langt unna Ford Focus! Den har nemlig vi....[&:]

aha, kjekt å vite [;)]

Ford Galaxy er også en veldig bra flerbruksbil. Får plass til utrolig masse der og det er syv seter..

Kjøper du i tillegg en som ikke er den aller nyeste kan setene tas ut og inn som det passer[:)]

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Vurdert flerbruksbil??

Jeg har en Opel Zafira. Den ser ut som ei forvokst stasjonsvogn. Og har masse plass i bagasjerommet. Itillegg så er det 7-seter, så du kan jo produsere barn til du spyr...[:D] Ikke er prisen så ille heller.. Iallefall ikke hvis du ikke skal ha helt ny.

[:D][:D] kjekt med plass til et lite fotballag da [&:][8D]
Nei, vi har igrunn bare konsentrert oss mest om de jeg nevnte, men kjekt med innspill på hva vi også kan se på [:)]

ORIGINAL: Oline

Vi hadde Volvo V50, men den har utrolig lite bagasjerom.
Så vi solgte den.
Er også liten plass inni den.

Men nå vet jeg ikke hvordan de andre du nevner er, så det kan jo være at volvoen er den største av de du nevner.
Selv om du skal ha en lite plasskrevende vogn, er det masse annet man skal ha med seg.

Åh har den så lite baggasjerom? [:o] Synd, for den er jo så stilig [:D]
Tror vognen jeg skal ha ikke er av de minst plasskrevende akkurat [&:]

ORIGINAL: **Eggerøra**

åh, flere å velge mellom [:o][:o]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Takk for svar, tar gjerne imot mange flere innspill [:)]
Gjerne litt rundt kvalitet og slikt også, da vi ikke har så masse peiling [8D]

Jeg kan si litt om Opel Zafira iallefall.

7 seter.. med skyvbart baksete.. kjempepraktisk. De 2 ekstrasetene legges ned i dørken hvis de ikke er ibruk, og ligger da jevnt med golvet. I og med baksetet kan skyves frem og tilbake, så kan man bruke så mye bagasjerom som man ønsker, kontra plass i baksetet.

Min er en 2000 modell. Betalte 110' for den, hos forhandler. Du får de mye billigere hos privatpersoner om du heller vil handle med dem.

Du sitter også høyere i en slik bil, iforhold til en stasjonsvogn. Og det liker jeg da. Du har mye bedre oversikt over veien. (synes jeg)

Iallefall: jeg er veldig fornøyd med bilen. Og det er gooood plass til barnesete i den også. Bakovervendt selvsagt..[8D][:D]

Synes mange biler ser så trange ut i baksetet også...? Bilstoler tar jo fort en del plass... [8|] Æsj, er så mye å tenke på [&:][:D]

Jeg kan si litt om Opel Zafira iallefall.

7 seter.. med skyvbart baksete.. kjempepraktisk. De 2 ekstrasetene legges ned i dørken hvis de ikke er ibruk, og ligger da jevnt med golvet. I og med baksetet kan skyves frem og tilbake, så kan man bruke så mye bagasjerom som man ønsker, kontra plass i baksetet.

Min er en 2000 modell. Betalte 110' for den, hos forhandler. Du får de mye billigere hos privatpersoner om du heller vil handle med dem.

Du sitter også høyere i en slik bil, iforhold til en stasjonsvogn. Og det liker jeg da. Du har mye bedre oversikt over veien. (synes jeg)

Iallefall: jeg er veldig fornøyd med bilen. Og det er gooood plass til barnesete i den også. Bakovervendt selvsagt..[8D][:D]

Bøtt åffkårz [8D][:D]
Liker også å sitte litt over veien, der tror jeg hvertfall skodaen er ganske lav...

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: **Eggerøra**

Synes mange biler ser så trange ut i baksetet også...? Bilstoler tar jo fort en del plass... [8|] Æsj, er så mye å tenke på [&:][:D]

Ja. Er det fin plass for en voksen person både foran og bak, er det bra plass for barnesete. Det er også derfor et er så viktig å prøve barnesetet i bilen før dere kjøper det. Samme sete kan få helt forskjellig stilling i ulike biler, og det påvirker også komforten for barnet.

Lurt, takk for tips [:)]

Ikke kjøp Audi A4 i hvertfall, den er liten inni og bagasjerommet er ikke noe å skryte av heller! [:'(]

Vi kjøpte oss Mercedes E- klasse, og er STOOOOR fornøyd! Stor plass i baksetet og veldig stort bagasjerom![:)]

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13492845&sid=xz9sdfReb_A918665&WT.svl=Link

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13484634&sid=xz9sdfReb_A918665&WT.svl=Link

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13494567&sid=xz9sdfReb_A918665&WT.svl=Link

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13498103&sid=xz9sdfReb_A918665&WT.svl=Link

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13504605&sid=xz9sdfReb_A918665&WT.svl=Link

Her har du altså Zafiran i litt forskjellige årsmodeller og prisklasser.

Tusen takk, det var snilt [:)]
Har tilbrakt noen timer på finn, ja [:D]
Kjekt å se [:)] Noen var litt gamle da, vil ikke ha eldre enn 2004, tror jeg [:)]
(men må nesten ha flere enn 2 seter [8D][:D][:D])

ORIGINAL: AngeLine

Ikke kjøp Audi A4 i hvertfall, den er liten inni og bagasjerommet er ikke noe å skryte av heller! [:'(]

Vi kjøpte oss Mercedes E- klasse, og er STOOOOR fornøyd! Stor plass i baksetet og veldig stort bagasjerom![:)]

Den er grei, takk for tips [:)]
Har fått flere tips om Mercedes, ja [:)]

Vi har kjøpt ny Toyota Avensis Stasjonsvogn. Veldig fornøyd. Stor plass til bena for passasjerer og stort romslig bagasjerom.[:)] Anbefales... Så er det billig service og en veldig driftsikker bil.

Back
Topp