Bil med romslig baggasjerom?

vil tipse deg om mercedes w124. den er mega stor inni, og en trygg bil- evighetsmaskin!!!

ellers så kjører je Ford mondeo 2004 mod. kjempefornøyd......svært bagasjerom og god plass i baksete!!!!!!!!!!

Mazda 6 er bra bil med stort bagasjerom.

Oooh, masse tips [:)] Tusen takk dere [:)] Skal vise sambo denne tråden [;)][:D]

Renault Laguna[:D]

har ford mondeo stv og har hatt både en egde og en simo duo der inne samtidig mange ganger, (med bag delen på) vi har 02 modell. anbefales.

Har hørt at Passat er suveren på plass i bagasjerommet[:D] Ellers kan jeg anbefale Toyota Corolla Verso, som vi nettopp har kjøpt. Den kosta 348.000,- så den er jo ikke av de dyreste. Og vi er såå fornøyd! Baksetet er tre separate seter, ikke bare en kul i midten som mange biler har! I tillegg er det stort bagasjerom, med 2 seter du kan slå opp hvis du har noen ekstra folk med deg![:)][:D]

fikk et tips på øret her om ford mondeo og opel omega... av en kompis som er bilmekaniker - iallefall størrelsemessig...

jeg kjører passat fra juli mnd, og den har også stort bagasjerom og god plass i baksetet... jeg syns den er en drøm å kjøre [:)]

ORIGINAL: AngeLine

Ikke kjøp Audi A4 i hvertfall, den er liten inni og bagasjerommet er ikke noe å skryte av heller! [:'(]

Vi kjøpte oss Mercedes E- klasse, og er STOOOOR fornøyd! Stor plass i baksetet og veldig stort bagasjerom![:)]

[:)]

Vi har Ford Mondeo stv og vi er kjempefornøyd!
(Har forresten en emmaljunga duo edge vogn også [:)])

jeg har en BMW 525, ikke stasjonsvogn og jeg har sinnsykt god baggasjeplass!! og sitter med mine lange ben helt utstrekt med Besafe IZI combi bakovervendt bak meg[8D] Jeg har virkelig motbevist "teorien" om at man MÅ ha stasjonvogn når man er småbarnsmor!! Utrolig hva du får plass til om du kan å pakke bil[;)][8D]

Men uansett... kjenner ikke så godt til de bilene du har skrevet, men vet flere som har volvo V70 og er KJEMPEfornøyd med den, tror den du har skrevet har ganske dårlig bagasje plass. Saab har også mange fine med GOD plass[;)] 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13501284&sid=xz10cabHwT0V075749&WT.svl=Bilde

kan vell ikkje tilføye så masse i denne tråden,men kan jo svare fordet[:D]

me har en nissan maxima,og julie har stooor plass i besafe sin, bakovervendt i baksetet[:)]heller ingen problem for min høge bror i framsetet[;)]  dei først 7 mnd brukte eg ei simo bagvogn og hadde fremdeles plass til masse anna i bagasjerommet.[:)]   
viss du vurdere 7 seters biler,så er ei vennine av meg fornøyd med sin mazda 5. den har plass til 3 barneseter i baksetet og to nedleggbare seter bakerst.stoooooooooooor plass i bagasjerommet. me var 3 damer som shoppa villmann på ikea og det gjekk supert[8D][;)]

Vi har akkurat kjøp oss ny bil vi hadde ein opel astra stv men syntes den ble så liten så vi kjøpt oss vw passat å den er det kannon god plass i så den anbefaler jeg på det høyeste har et vennepar som nettopp solgt v70 sinn pga det var så lite bagasjerom i den og et annet venne par som hadde et oktavia men solgte den pga plass mangel og di også skal kjøpe seg passat det er en bil me god plass[:D]

Du får ha lykke til

Søsteren min også har vw passat og di har 3unger og får plass til alle i den[:D]

ford mondeo har stort bagasjerom
volkwagen passat har også det

Back
Topp