Bil med plass til tre barneseter

Hva måtte dere betale for denne da?
Betalte 320 000 ca. Den var nesten ny da, kun gått 12000 km. Er superfornøyd :) og med automatgir :) sikkert billigere med kun manuellgir.

Wv Touran og Sharan også

En ting som undrer meg etter å ha lest denne. Er det virkelig så mange biler som har isofix, som ikke er godkjent :eek: Trodde liksom isofix var isofix jeg, men ser ikke slik ut. Har jeg misforstått noe?

Slik jeg forstod det manglet isofix feste i midten av de bilene som ikke ble godkjent i testen, sitat artikkel her:
Isofix mangler i midten
Vi prøvde å montere tre seter i bredden både med og uten isofix på alle bilene i testen. De fleste biler har to isofixfester – ett på hver side i baksetet. De fleste flerbruksbiler (MPV-er) har tre separate seter med hvert sitt feste.

Jeg snakket med en kollega som har en Ford Mondeo og fikk til å feste tre barneseter der; ett bakovervendt, ett babysete og ett beltesete. Problemet var at setene stod litt på skjeiva, og det ble styrete å få festet bilbeltet på eldstemann i beltestol... Han byttet ut bilen med en s-max.

Vi kjøper Citroën grand c4 picasso nå :) tre separate seter bak med isofix på alle tre, og mye billigere bil enn de andre forslagene her. Veldig god å kjøre! :)

Sikker billigere og kjøpe men er ikke sikkert den blir billigere i lengden , som en kompis av meg sa , er du glad i fransk plastikk og du vil ha bilen mer på verksted enn på veien , så kjøp deg en Citroën

Men for all del , man kan jo vøre heldig

Back
Topp