Bil med plass til tre barneseter

Vi har både mazda 6 og ford s max. Jeg liker s max best pga romsligheten inni. Er vistnok ca lik bredde, men føles ikke slik. Nå er mazda 6 en del år. Vet at de nye utgavene er mer romslige

Vi prøvde Volvo XC70 med to bakovervendte og 1 beltestol (som vi skal ha), det gikk ikke (ble traaaangt). Vi ville gjerne ha beholdt vår skoda superb, men det blir sykt upraktisk, selv om vi fikk inn tre stoler. Kjedelig å kludre med festingen av ungene synes jeg.
Endte opp med Ford S-max vi, pga separate seter, det er absolutt det beste synes jeg.

Kommer vel kanskje også anpå om en har:
-2 bakovervendte og 1 beltestol eller
-2 beltestoler og 1 bakovervendt.
Og det verste, 3 bakovervendte :p

Er jo lettere å komme seg ut/inn med framovervent..

Du får plass en stund i en vanlig passat faktisk . Så lenge det er et baby, et mellom og et stort sete. Men to storseter og et mellom går ikke. Alle biler som har individuelle seter går fint. Altså et vanlig sete i midten , ikke det tynne mellomsete som er smalere enn vanlig ;-)

Og ja ....alt kommer an på setene. Noen er nemlig bredere enn andre.

Vi kjøper Citroën grand c4 picasso nå :) tre separate seter bak med isofix på alle tre, og mye billigere bil enn de andre forslagene her. Veldig god å kjøre! :)

Vi har s-max, og jeg har fint fått plass til tre fremovervendte seter også.
Akkurat nå har vi et besafe bakovervendt og en cybex fremovervendt og god plass til min store og lange (188cm) lange samboer mellom.

God klaring mellom første og andre seterekke

Vi har Toyota verso med 3 barneseter:)

Er det greit med plass i denne bilen, har lest den er litt trang....

Hvordan er benplassen? Er det greit å få av og på seler i baksetet, når du har tre barneseter der? Er det god plass til bagasje og vogn bak? Vi har Simo-vogn, så tar mye plass sammenslått.

Jeg synes Toyota verso ser veldig fin ut nemlig :)

I tillegg til de nevnte som må jeg foreslå Skoda Superb. Det har stooor plass bak:)

Hvilken bil bør man kjøpe hvis man tenker å ha plass til tre bilstoler med tiden?

Me har kjøpt Ford Galexy og er super fornøyd! Plass til tre isofiks seter + 2 ekstra seter bak. Fantastisk :)

Min søster har Ford mondeo,de har plass til 3 barneseter.
Har akkurat begynt og jobbe for vw,og touran er jo en ganske romslig bil.

Veldig fornøyd med vw touran. 7 Seters. 4 unger snart.

Er det god plass til vogn også? Er det plass til en voksen på de to bakerste setene, eller er det dårlig benplass?
Jeg kjører vogna rett inn selv når vi har oppe et av de to bakerste setene. Jeg har hatt søstra mi med bein herfra til evigheten baki der, hun klaget ikke hvertfall :)

Back
Topp