Du må ALDRI ta en hund for å knurre!! Da vil du nekte han å bruke språket sitt.. og brått en dag hopper den over knurring som fortegn og går til neste steg uten forvarsel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: TonjeJenta
Du må ALDRI ta en hund for å knurre!! Da vil du nekte han å bruke språket sitt.. og brått en dag hopper den over knurring som fortegn og går til neste steg uten forvarsel.
ORIGINAL: Leatroll
Dette er ikke bra. Når hunden blir ca to år begynner den å bli voksen og skal posisjonere seg også, så det kan hende det er det som skjer nå. Du MÅ ta kontakt med en profesjonell hundetrener og det fort.. Dette kan ikke få tid til å utvikle seg! Hvilken rase har du og kjønn? Hatt den på kurs tidligere?
ORIGINAL: Bello
Men dere som har hund da, hva hadde dere gjort om det var deres hund som var så sjalu? Hva hadde DU gjort? Vær så snill å si meg hva dere ville gjort med det, så skal jeg teste det ut med en gang det skjer igjen.
Fikk et tips om å lage lyd(skal prøves) Noe annet?
ORIGINAL: chantonet
ORIGINAL: TonjeJenta
unnskyld meg men det tror jeg er noe av det dummeste jeg har hørt. selvfølgelig skal han ikke få lov å knurre. men skal ta det første tegnet til uønsket atferd man ser så det ikke utvikler seg. så det vil si at f.x i en flokk skal alle hunder få knurre å styre på mot lederhunden som de vil... i dont think so....