Bikinilinjen...

Finnes det en faktisk fungerende løsning?

Høvel, svarte prikker synes, neste morgen er de et par mm lange. Og det KLØØØØØØØR helt til de er blir rundt en halv cm og litt mykere. Og selvsagt slett ikke usynlig

Voks fikk jeg slett ikke til, og hårfjerningskrem tar det ikke

Mulig jeg har tykkere, svartere, striere hår enn andre, og det vokser i alle fall definitivt utenfor en klassisk bikini.

Jeg har gitt opp og kjøpt bade-hipster i fjor, tror jeg. Håper jeg. Ellers skal jeg gjøre det i år (da kjøper jeg bokser/shorts) Må bare sjekke. Å innlede ferien med feber gjør liksom ikke helt superduper ting med hukommelsen på hva jeg faktisk hadde av badetøy i fjor...

Men. Hårfjerning? Som funker?
Barbering funker første dagen jeg barberer, men blir ofte rød, kutter meg lett, og det er ikke «pent» som sådan. Så jeg misliker det sterkt. Og ærlig talt er jeg litt i protest mot at damer skal måtte gå i så små truser at vi trenger intimbarbering! Ærlig talt. Jeg kjøpte meg derfor en badedrakt med «shorts». Denne trenger jeg aldri barbere meg nedentil med. Men måtte jakte lenge på denne. Og den er jo fortsatt superkort, men går ihvertfall ikke OPP i skrittet.

Jakter fortsatt på en bikini med «skjørt» eller litt mer stoff. Det beste jeg har funnet sålangt er en hipster, men må fortsatt barbere meg i den. Vurderer å bare kjøpe en liten sykkelshorts og bruke denne.
 
Mistenker at hipster er det beste jeg har funnet også.

Har sånn badedrakt og det er greit, men skulle hatt en bikinibukse jeg kan føle meg vel i. Eller shorts
 
Jeg barberer alt håret der nede med høvel mens jeg dusjer. Gjort på ett par minutter. Jeg hater hår nedentill og syns det klør så det å bare ta bikinilinjen uaktuelt for meg. :)
Jeg gjorde det en gang, og to dager etterpå klagde kjæresten min (han som nå er mannen min) over at det kjentes ut som sandpapir der når vi hadde sex.
Så da hadde vi prøvd det....
 
Jeg gjorde det en gang, og to dager etterpå klagde kjæresten min (han som nå er mannen min) over at det kjentes ut som sandpapir der når vi hadde sex.
Så da hadde vi prøvd det....
Det må vel ca tas hver dag?

Men for meg klør det de fleste to døgnene så det orker jeg ikke
 
Jeg skal gå for laser etter hvert! Det er dyrt, men tenker det er verdt det i det lange løp. Har prøvd både hjemmevoksing og i salong, og trodde jeg skulle dø. Hvertfall av hjemmevoksinga. Jeg har heldigvis treig hårvekst overalt på kroppen så jeg barberer bare annenhver-hver tredje uke, men deilig å slippe det helt tenker jeg :p
 
Har gitt opp. Orker ikke å bruke verken energi eller penger på å få det pent. Bruker kun bikinishorts fungerer utmerket.
 
Jeg har prøvd flere ting. Barbering gjør ikke saken bedre og det klør. Prøvde brasiliansk voksing, og det gjør jeg ALDRI igjen:hilarious:jeg har funnet ut at å nappe, ja du leste riktig, nappe hårene fungerer bra. Det er litt tidkrevende i starten fordi da er det masse å nappe. Men etterhvert minker mengden og jeg kan ta noen få og så er jeg klar for bikini.
 
Kan eventuelt prøve den barberhøvelen med avstandsstykker. Da barberer du så tett som du får til, men hårene er fortsatt utenfor huden så det blir ikke sår eller nupper av den.
 
Napping hsr jeg også prøvd men det tar sånn tid
 
Barbering funker første dagen jeg barberer, men blir ofte rød, kutter meg lett, og det er ikke «pent» som sådan. Så jeg misliker det sterkt. Og ærlig talt er jeg litt i protest mot at damer skal måtte gå i så små truser at vi trenger intimbarbering! Ærlig talt. Jeg kjøpte meg derfor en badedrakt med «shorts». Denne trenger jeg aldri barbere meg nedentil med. Men måtte jakte lenge på denne. Og den er jo fortsatt superkort, men går ihvertfall ikke OPP i skrittet.

Jakter fortsatt på en bikini med «skjørt» eller litt mer stoff. Det beste jeg har funnet sålangt er en hipster, men må fortsatt barbere meg i den. Vurderer å bare kjøpe en liten sykkelshorts og bruke denne.
De har med skjørt på changes :)
 
Syns det er så rart at vi er enige om at menn kan gå rundt å være naturlig hårete men damer skal være hårløse selunger....
 
Syns det er så rart at vi er enige om at menn kan gå rundt å være naturlig hårete men damer skal være hårløse selunger....

Må bare si at hårete menn på rygg, rompe, bryst og mage byr meg i mot. Så jeg er ikke så har kanskje forvrengt syn på menn også. Jeg er ikke hårløs, men trives ikke med hår stikkende ut av bikinetrusa:)
 
Syns det er så rart at vi er enige om at menn kan gå rundt å være naturlig hårete men damer skal være hårløse selunger....
Hadde ikke syntes det hadde vært så lekkert med mann med Speedo og hår tytende ut i alle kanter heller :p

Generelt ikke glad i hårete menn da :p
 
Back
Topp