Bikinilinjen...

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Finnes det en faktisk fungerende løsning?

Høvel, svarte prikker synes, neste morgen er de et par mm lange. Og det KLØØØØØØØR helt til de er blir rundt en halv cm og litt mykere. Og selvsagt slett ikke usynlig

Voks fikk jeg slett ikke til, og hårfjerningskrem tar det ikke

Mulig jeg har tykkere, svartere, striere hår enn andre, og det vokser i alle fall definitivt utenfor en klassisk bikini.

Jeg har gitt opp og kjøpt bade-hipster i fjor, tror jeg. Håper jeg. Ellers skal jeg gjøre det i år (da kjøper jeg bokser/shorts) Må bare sjekke. Å innlede ferien med feber gjør liksom ikke helt superduper ting med hukommelsen på hva jeg faktisk hadde av badetøy i fjor...

Men. Hårfjerning? Som funker?
 
Hva med å vokse i studio? Synes det er grusomt å vokse selv, men går fint når andre gjør det. Er voks eller laser som gir best resultat synes jeg. Evt. Kan du prøve sånn sandpapir som man kan fjerne hår med?
 
Ingenting jeg hsr prøvd har fungert.
Jeg får alltid sånne røde nupper når jeg barberer bikinilinjen. Får det av epilator og voks også. Ikke akkurat pent :p
 
Jeg kjøpte en liten slags sandpapirsvamp, men det var sånn ebay-greie da, prøvde under armen og fy søren, jeg ble rødt og svie og utslett, så det holder jeg meg unna kjenner jeg.

Hvor ofte må man vokse i salong? Det høres dyrt og flaut og ikke minst et tiltak å finne en salong og finne tid.

(Ja jeg er ikke en sånn som reelt klipper håret hvert år engang jeg, det er tiltak ;) )
 
Ingenting jeg hsr prøvd har fungert.
Jeg får alltid sånne røde nupper når jeg barberer bikinilinjen. Får det av epilator og voks også. Ikke akkurat pent :p

Derav badeshorts....
 
Mannen min kalte veninna Chewbacca i dag :( :hilarious:
Han vokser, da går det greit :p
men ikke ofte, så er det vedlikehold med høvel til neste voks
 
Derav badeshorts....
Er vel bare at enkelte har mer sensitiv hud der tenker jeg. Aldri hatt problemer med leggene eller under armene.
Går også med badeshorts, trimmer håret med sånn elektrisk trimmer så det blir helt kort, men barberer sjeldent der nede
 
Voks i salong. Må gjentas hver 3-5 uke, sjeldnere etterhvert som hårene blir tynnere.
 
Jeg sverger til denne! Bruker den både på bikinilinja og under armene :)

7C939856-573F-4EF4-A9A0-722E4D19FC33.jpeg
 
Finnes det en faktisk fungerende løsning?

Høvel, svarte prikker synes, neste morgen er de et par mm lange. Og det KLØØØØØØØR helt til de er blir rundt en halv cm og litt mykere. Og selvsagt slett ikke usynlig

Voks fikk jeg slett ikke til, og hårfjerningskrem tar det ikke

Mulig jeg har tykkere, svartere, striere hår enn andre, og det vokser i alle fall definitivt utenfor en klassisk bikini.

Jeg har gitt opp og kjøpt bade-hipster i fjor, tror jeg. Håper jeg. Ellers skal jeg gjøre det i år (da kjøper jeg bokser/shorts) Må bare sjekke. Å innlede ferien med feber gjør liksom ikke helt superduper ting med hukommelsen på hva jeg faktisk hadde av badetøy i fjor...

Men. Hårfjerning? Som funker?
Voksing i salong
 
Jeg vokser i salong ca hver 5/6. Uke. Napper hår utenfor bikinilinjen om det vokser ut i mellomtiden (i badesesongen da vel og merke, gidder ikke det på vinteren). Håret vokser ut ujevnt så det er kun første gang det er masse å vokse :)
 
Kan man ikke gi faen i det?
 
Men liksom, gjør det noe?
Kanskje ikke, men for meg gjør det det likevel. Når jeg skal bade. Så synes jeg det er intimt på en måte å vise kjønnshår. Jeg liker ikke det.
 
Back
Topp