Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skulle bruke nesespray to dager, om han ikke var bra da så ligger resept på antibiotika klar og vi skal starte på den. Hun sa så kanskje han blir frisk til skolestart, det synes jeg hørtes så lenge ut men mulig det ikke er det da.Jeg hadde det for noen mnd siden. Fikk anbefalt otrivin med menthol og ibux (men det skal vel ikke barn ha), og ellers la det gå over av seg selv. I mange tilfeller er det liten vits i antibiotika da betennelsen gjerne er forårsaket av virus, så jeg fikk ikke noe
Tok nærmere 4uker før jeg ikke hadde vondt i hodet lengre
Jeg var hos turnuslege da jeg hadde det (da hadde jeg gått med skallebank og tett langt oppover i nesa og innover, følte jeg hvertfall) og hun sa at symptomene gjerne kunne sitte i i rundt 30dager. Typisk nok satt det så lenge hos meg, men skallebanken slapp mer og mer etterhvert da. Jeg hadde ikke like vondt hele tiden, det var de to første ukene som var verst for megVi skulle bruke nesespray to dager, om han ikke var bra da så ligger resept på antibiotika klar og vi skal starte på den. Hun sa så kanskje han blir frisk til skolestart, det synes jeg hørtes så lenge ut men mulig det ikke er det da.
Jeg husker ikke hvor lang tid det tok da jeg hadde dey.
Vi har vært hos legen og vet hva det er.Jeg har hatt heftig bihulebetennelse, det er ikke noe å tulle med fant jeg ut da. Endte på sykehus og heftig antibiotika. Så gå til legen og finn ut om det er virus eller bakterie!
Tok 2 uker før jeg gikk til lege og vart bedre pga antibiotika på ca 4 dager
Da er det jo greit. Var den feilen jeg gjorde. Ga seg jo aldri og jeg ble dårligere og dårligere.Vi har vært hos legen og vet hva det er.
fant ut at nå måtte vi siden han har hatt så vondt i hodet siden fredag, greit å sjekke ut før dey går for langt ja.Da er det jo greit. Var den feilen jeg gjorde. Ga seg jo aldri og jeg ble dårligere og dårligere.
Auch det var lenge med 30 dager håper vi slipper det.Jeg var hos turnuslege da jeg hadde det (da hadde jeg gått med skallebank og tett langt oppover i nesa og innover, følte jeg hvertfall) og hun sa at symptomene gjerne kunne sitte i i rundt 30dager. Typisk nok satt det så lenge hos meg, men skallebanken slapp mer og mer etterhvert da. Jeg hadde ikke like vondt hele tiden, det var de to første ukene som var verst for meg
Første gang jeg har hatt det, så vet egentlig ikke så mye om det annet enn hva hun sa
Håper også dere gjør detAuch det var lenge med 30 dager håper vi slipper det.