Bidetråd graviditetstester

 
8b63cdf0d73711a8808cf640b8b74b10


4+0 i dag :)
 
image.jpg Denne er fra ikm forrige onsdag. Har bare testet med billigstrimler. Har lyst til å kjøpe en cb digital med ukeindikator, men det er jo egentlig bortkastede penger. Tviler på at 4-5 billigtester og ingen mens en uke på overtid betyr noe annet enn at jeg er gravid . Tror ikke helt på det likevel da...
 
Vis vedlegget 120049 Denne er fra ikm forrige onsdag. Har bare testet med billigstrimler. Har lyst til å kjøpe en cb digital med ukeindikator, men det er jo egentlig bortkastede penger. Tviler på at 4-5 billigtester og ingen mens en uke på overtid betyr noe annet enn at jeg er gravid . Tror ikke helt på det likevel da...
Dette høres ut som meg. Har tatt flere billigtester, men tenker at jeg må ta en digital for å være helt sikker :p Har foreløpig klart å la være, men går innom apoteket nesten hver dag på vei hjem fra jobb og vurderer om ikke jeg burde kjøpe en allikevel:p
 
Jeg er helt testoman jeg! Men testen er mørkere i dag på 2-timers urin enn den var i går på morgenurin :D

15c90fc967742ca05948c46e89fb7632


4+1 i dag :eek:
 
Jeg blir også testoman, både i dpo land og som nygravid! Må liksom hele tiden sjekke at streken fortsatt er sterk! Men jeg har gått over på el testene som jeg har en hel drøss av:) fine som gtester de også :D
 
Last edited:
Nå har jeg bare en igjen, den skal jeg spare til tirsdag :) håper bare spiren vokser seg stor og sterk :)
 
Dette er mine tester. Driver på med litt testing enda og ser at streken er blitt mye sterkere enn kontrollstreken :D
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    288,9 KB · Visninger: 67
  • image.jpg
    image.jpg
    579,1 KB · Visninger: 67
  • image.jpg
    image.jpg
    457 KB · Visninger: 60
Back
Topp