Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tydelig økningHer er mitt (foreløpige) bidrag.
11 dpo i dag, med følgende tester;
Vis vedlegget 119809Vis vedlegget 119810Vis vedlegget 119811Vis vedlegget 119812

Stas! Mange dpo er du i dag?Jeg bare MÅTTE blåse cbd testen min i dag, den ropte sånn på meg
Blir nok en ny neste uke for å sjekke økning![]()
Vis vedlegget 120040
Mange dpo??Jeg bare MÅTTE blåse cbd testen min i dag, den ropte sånn på meg
Blir nok en ny neste uke for å sjekke økning![]()
Vis vedlegget 120040
Denne er fra ikm forrige onsdag. Har bare testet med billigstrimler. Har lyst til å kjøpe en cb digital med ukeindikator, men det er jo egentlig bortkastede penger. Tviler på at 4-5 billigtester og ingen mens en uke på overtid betyr noe annet enn at jeg er gravid . Tror ikke helt på det likevel da...Dette høres ut som meg. Har tatt flere billigtester, men tenker at jeg må ta en digital for å være helt sikkerVis vedlegget 120049 Denne er fra ikm forrige onsdag. Har bare testet med billigstrimler. Har lyst til å kjøpe en cb digital med ukeindikator, men det er jo egentlig bortkastede penger. Tviler på at 4-5 billigtester og ingen mens en uke på overtid betyr noe annet enn at jeg er gravid . Tror ikke helt på det likevel da...