Bhg

svampebob

Elsker forumet
I dag skal vi på besøk i bhg :) De har besøksdag der i dag for alle som begynner til høsten :) Det blir nok spennende for snuppa!

Begynner dere til høsten eller har de små allerede startet?
 
Så koselig :)

Min begynner ikke før 15.august. Han springer rett inn og begynner å leke når jeg henter og leverer storesøstra, så håper det skal gå bra. Han er også veldig tillitsfull. :)
 
Her begynte mini i barnehage 1. april (3 dager i veka) og storkoser seg :) og det har hjelpt "preggis" mammaen godt og ;) (sjølv om eg følte eg svikta fullstendig når eg "forlot" han der)
 
Litt sykt, nå gleder jeg meg litt til han begynner. :p Med vesla gruet jeg meg i månedsvis. Eneste som er drit er at jeg må tilbake i jobb. :p
 
Jenta her skal begynne i august, men kjenner at jeg godt kunne sendt henne dit nå :) vi var på besøk forrige uke og hun storkoste seg :)
 
Begynner i august her og. Har vært på besøk et par ganger og mini har lekt og kost seg :)
 
Begynner 15. august vi. En måned før lillebror kommer. Perf :D haha
Er åpen barnehage i samme barnehagen hver mandag så prøver å dra dit når vi ikke jobber. Fin tilvenning og et bra tilbud. Må jo si jeg gruer meg litt da...
 
Back
Topp