Hvorfor skal jeg skjerpe meg? Du har selv valgt å være åpen med at du jobber i barnehagen og er utdannet dette, og da må du bare forstå at noen reagerer stadig på dine negative ytringer om barnehagen og gjelder ikke kun denne tråden.
Det er flott å være engasjert i jobben sin, men det er også veldig viktig da å ytre noe posetivt samtidig.
Jeg kommer ikke til å qoute eller si unnskyld fordi jeg oppfatter deg slik, er ikke første gang jeg leser dine meninger om barnehagene i Norge.
Min arbeidsgiver hadde reagert sterkt på at jeg ytret slik inne på et åpent forum.
Så forstår ikke jeg helt hva andre meninger jeg har sagt du har?
Jeg diskuterer samfunnet her inne i tråden, at det er samfunnet som vil bli rammet om alle mødre valgte å gå hjemme med barn.
Jeg har ikke diskutert deg og dine valg. Det var du som qoutet mitt innlegg der jeg skrev at de fleste damer ikke ser lenger enn bare seg selv. Og da skrev du til meg at det handlet om nærhet, tilknytning, samvær og oppdragelse og det kunne ikke måles i penger.
Jeg har ikke skrevet om dine penger, men samfunnet, jeg har ikke skrevet om dine rettigheter, men kvinnene sine rettigheter. Jeg har ikke lagt noen meninger over på deg.
Jeg har ikke skrevet at du er en av de som mener at kvinner som jobber ikke viser omsorg for sine barn.
Jeg har kun skrevet at vi er ikke der at vi har valgfrihet enda, men i Norge nå så blir det mer og mer slik at du er en dårlig mor om barnet ikke er hjemme hos mor. Hva dine meninger er om den saken har jeg ikke spurt om
Nå ser jeg på denne diskusjonen som ferdig, blir bare tull når man ikke lenger skriver om samfunnet men om enkelt individer.
Godt nyttår! Håper dette året blir enda ett flott barnehage år for våre barn