bhg plass

jeg søkte tidlig i januar, og har fått plass allerede. Hun begynner i November 2011. Da er hun akkurat 1 år.

Jeg skal fylle ut søknad nå, men er lite optimistisk.. 

ORIGINAL: Soul

jeg søkte tidlig i januar, og har fått plass allerede. Hun begynner i November 2011. Da er hun akkurat 1 år.

Har du fått svar allerede??? håper jeg oxo får svar snart da...søkte i November

ORIGINAL: Girl85

ORIGINAL: Soul

Har du fått svar allerede??? håper jeg oxo får svar snart da...søkte i November

ja, kontrakten er også signert. men det skal sies at det er en ny bhg som åpner nå  i sommer, så de har masse ledig [:)] det er kun 5 min å gå fra huset vårt. helt perfekt!!

har akkurat sendt søknad... så da venter vi spent[:)]

Ja det var det da.. SKULLE søke så fort jeg fikk personnummeret men jaggumegsantens har det blitt glemt [8D]

Men heligvis har vi en dagmamma på lur [:)] Går jo ikke an å regne med å få plass her jeg bor [>:]

Barnehagene er fullt til randen [>:] og folk produserer som gærne![:D]

Skal levere søknaden i dag.. Men vet dere om... navnet henens ble ikke godkjent, og har ikke fått ordnet dette enda.. men det går vel ant å søke for det? Vet jo hva henne skal hete, og personnr har jeg. Bare mangler fars underskrift på farskap for at navne skal bli godkjent :)

har søkt... så det er ute av verden nå... får bare vente på svar nå

ORIGINAL: Taurin

Skal levere søknaden i dag.. Men vet dere om... navnet henens ble ikke godkjent, og har ikke fått ordnet dette enda.. men det går vel ant å søke for det? Vet jo hva henne skal hete, og personnr har jeg. Bare mangler fars underskrift på farskap for at navne skal bli godkjent :)

hvorfor ble det ikke godkjent?
Leana Michelle burde jo absolutt gå.

Vi søkte med en gang personnummeret kom. Har ikke hørt noe enda, er jo ikke opptak før i mars en gang [:)]

ORIGINAL: SchokoBons

[8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

[8D]

Ja, Leana Michelle er godkjent, men ikke etternavnet hennes.. Pga det er et beskyttet navn, så må ha godkjennelse fra en som heter dette, eller at pappan er med liksom, eller hvordan jeg nå skal forklare det [8D] Hun skal jo ha han sitt etternavn også, men han får ikke skrivd under noe farskap enda.. Skjønner? :)

Jeg har søkt plass fra høsten 2011. Men har ikke rett på bhg plass siden hun er født i November. Så blir spennende å se hva utfallet blir. Utrolig teite regler gitt!

Vi søkte for et par uker siden, og har stor sjanse for plass siden han har en storebror i samme barnehage. Skal også søke barnehager i den kommunen vi flytter til (like ved der vi bor nå), men har mest lyst til å at de skal gå i den vi er i nå siden den er så fantastisk bra! Vi ar søkt om 60% plass fra 1. august, og håper han kan begynne ca september. Så skal jeg gå hjemme med han to dager i uken frem til permisjonen (gradert) er over. Deretter søker vi om 100% plass fra neste august.

ORIGINAL: ilabom

Det er vel full barnehagedekning i Ringerike/Hønefoss? Eller er det en spesiell en som du foretrekker fremfor noen andre?

ORIGINAL: Nøtteknekkern

[8D]

Ja, Leana Michelle er godkjent, men ikke etternavnet hennes.. Pga det er et beskyttet navn, så må ha godkjennelse fra en som heter dette, eller at pappan er med liksom, eller hvordan jeg nå skal forklare det [8D] Hun skal jo ha han sitt etternavn også, men han får ikke skrivd under noe farskap enda.. Skjønner? :)

lkke helt våken enda[X(]

ORIGINAL: Thomas toget

ORIGINAL: ilabom

Det er vel full barnehagedekning i Ringerike/Hønefoss? Eller er det en spesiell en som du foretrekker fremfor noen andre?

Full barnehagedekning gjelder bare barn født før 1.september vettu... [:)]

Back
Topp