bhg plass

Jeg driver med søknaden nå om dagen. Vi bor akkurat på grensa til en annen kommune, så vil gjerne ha alternativer i 2 kommuner, så er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Når jeg setter inn peronalopplysninger om meg og pappaen og hvilken kommune vi bor i, så kommer jo kun alternativene i denne kommunen opp. Men har sendt mail til den barnehagen i den andre kommunen og spurt hvordan vi skal gå frem (er privat). Venter på svar derfra før jeg evt tar kontakt med kommunen og spør. Vi skal ha han i barnehage fra februar 2012. Får vi ikke plass, har snille mamma tilbudt seg å ta permisjon fra jobben i 6 mnd for å passe han [:)]

har ikke søkt, og kommer ikke til å søke før til høsten. Vil ikke at han skal starte før tidligst januar 2012!

skal søke snart. vil ikkje han skal begynne før høsten 2012.. søsteren er snart 2, har søkt henne inn til denne høsten, så håper hun får plass[:D]

Søkte i begynnelsen av januar

Jeg søkte forrige uke, søkte om plass fra i høst, men kunne jeg valgt ville jeg hatt plass fra januar 2012! siden jeg ikke har noen form for prioritering til barnehageplass så må jeg søke på hovedopptaket og heller holde ungen hjemme til november[8|]

søknadsskjema kommer 1 februar og da er fristen 1 mars. blir nok i starten av oktober han begynner. da har sambo ferie og kan være hjemme i tilvenningsperioden.

ORIGINAL: werana

har ikke søkt, og kommer ikke til å søke før til høsten. Vil ikke at han skal starte før tidligst januar 2012!

Men må du ikke sende søknadsskjema før 1. mars nå da??? Det blir jo neste barnehageår han skal starte. (2011/2012). Vi skal heller ikke ha plass før februar 2012, men må søke nå.

ORIGINAL: veronica2

har søkt... så det er ute av verden nå... får bare vente på svar nå

Back
Topp