Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Girl85
ORIGINAL: Soul
jeg søkte tidlig i januar, og har fått plass allerede. Hun begynner i November 2011. Da er hun akkurat 1 år.
Har du fått svar allerede??? håper jeg oxo får svar snart da...søkte i November
ORIGINAL: Taurin
Skal levere søknaden i dag.. Men vet dere om... navnet henens ble ikke godkjent, og har ikke fått ordnet dette enda.. men det går vel ant å søke for det? Vet jo hva henne skal hete, og personnr har jeg. Bare mangler fars underskrift på farskap for at navne skal bli godkjent :)
ORIGINAL: SchokoBons
Skal levere søknaden i dag.. Men vet dere om... navnet henens ble ikke godkjent, og har ikke fått ordnet dette enda.. men det går vel ant å søke for det? Vet jo hva henne skal hete, og personnr har jeg. Bare mangler fars underskrift på farskap for at navne skal bli godkjent :)
hvorfor ble det ikke godkjent?
Leana Michelle burde jo absolutt gå.
ORIGINAL: Nøtteknekkern
[8D]
ORIGINAL: ilabom
Jeg skal fylle ut søknad nå, men er lite optimistisk..
ORIGINAL: Nøtteknekkern
[8D]
Ja, Leana Michelle er godkjent, men ikke etternavnet hennes.. Pga det er et beskyttet navn, så må ha godkjennelse fra en som heter dette, eller at pappan er med liksom, eller hvordan jeg nå skal forklare det [8D] Hun skal jo ha han sitt etternavn også, men han får ikke skrivd under noe farskap enda.. Skjønner? :)
ORIGINAL: Thomas toget
ORIGINAL: ilabom
Jeg skal fylle ut søknad nå, men er lite optimistisk..
Det er vel full barnehagedekning i Ringerike/Hønefoss? Eller er det en spesiell en som du foretrekker fremfor noen andre?