Bhg kostpenger

300,- de får alle måltider i bhg, lager ofte varm mat til lunsj når de er på tur.
Syns det er helt supert å slippe og styre med matpakker, frukt osv ;)

Jeg jobber i bhg(og kommer til å ha barna mine i samme bhg når de skal begynne). Der er kostprisen 470,- og da er det frokost, varm lunsj og frukt hver dag

Men det er jo ikke mye penger hvis du tenker over det. Du må huske på at det er for en hel mnd, altså 20 dager i mnd. Del det på 450 så er det plutselig ikke så dyrt for 2,5 måltider om dagen

250kr! Drikke, frukt og et-to varmt måltider i uka, og havregrøt en morgen.

Vi betaler kr 250,- Her får de varmmat 3-4 ganger pr uke, bursdagsmåltider + fruktsalat, frukt hver dag, og i vår inkluderte de også frokost. Vi har altså med litt mat til ettermiddagen, ellers er alt inkludert.

0,- får lunsj og frukt. Varmmat en gang i uka og havregrøt til frokost en gang i uka

Betaler 500 kr i mnd.

Barnehagen har egen kokk som lager mat fra bunnen av hver dag.
Frokost, varm lunsj og 14 - måltid.

Jeg syns det er billig, med tanke på alt de får.

Jeg husker ikke helt hva vi betaler, men er mellom 400 og 500 kr. Da får de varmmat hverdag (laget fra bunn) og alt annet de spiser i løpet av en dag. De har ingen matpakke med. Nå begynner han først i morgen, så derfor jeg ikke vet helt hva de får til de andre måltidene. Men synes ikke det er så værst pris egentlig, selvom jeg ser at mange her betaler litt mindre.

Jeg hadde uansett ikke levert om jeg ikke måtte:)
Kommer nok ikke til å gjøre det hver dag bare fordi jeg SKAL få mest mulig for pengene altså. Men syns når vi betaler den prisen og frokost er inkludert så blir det for dyrt å aldri "bruke" det.
Vi betaler 300 i mnd for frokost/lunch/frukt.

Synes ikke det er gale og måtte betale for kost. Den summen hadde det kostet meg uansett dersom jeg skulle sendt med melk/ brød/ frukt og pålegg hver eneste dag! Vesla spiser ikke frokost i bhg selv, det Gjør hun alltid hjemme.

Hadde ikke orket og stresse til bhg for og rekke frokost, dersom en slipper! Må vel være mye bedre og ha god tid og kunne nyte en rolig frokost hjemme. Blir jo litt som at en aldri kan hente tidlig i bhg heller, for da går en jo glipp av frukten! :p
Nå syns ikke jeg at 300 i kost er dyrt heller da. Vi betalte noe med 300 for kun lunsj og frukt i forrige bhg og syns det er en grei pris. Så jeg kunne lett betalt 300 inkludert frokost, men droppet det. Men å betale 450, også droppe frokost alle årene min lille kommer til å gå der blir altfor dyrt i følge meg. syns ikke frukt måltidet kan sammenlignes med frokost måltid, da det ikke er like mye mat i frukt som pålegg og brød.
Tror vi betaler 300 kr - frokost, lunsj og ettermiddagsmat inkl. Alt av drikke og mat. Bursdag holder de også. Varmmat, turmat og festmat. De har det aller meste. Mye baker de selv også :)
Betaler med glede de 300 kr da ja :) Også veldig godt tilrettelagt mtp de med allergier.
Da får dere mye for pengene. Tviler ikke på at denne bhg er dårlig på mat, eller noe. Så er sikkert verdt de 450kr for de som har nytte av alle måltidene. Bare klager litt over at det er dyrt å betale 450 når vi ikke hadde planer om å levere til frokost. Bare kjipt for oss.
300,- de får alle måltider i bhg, lager ofte varm mat til lunsj når de er på tur.
Syns det er helt supert å slippe og styre med matpakker, frukt osv ;)
Ja er deilig å slippe å tenke på det.
Men det er jo ikke mye penger hvis du tenker over det. Du må huske på at det er for en hel mnd, altså 20 dager i mnd. Del det på 450 så er det plutselig ikke så dyrt for 2,5 måltider om dagen
Nei det er ikke dyrt i det hele tatt for 2,5 måltider om dagen. Men det er dyrt for 1,5 måltider om dagen for vår del.
Vi betaler kr 250,- Her får de varmmat 3-4 ganger pr uke, bursdagsmåltider + fruktsalat, frukt hver dag, og i vår inkluderte de også frokost. Vi har altså med litt mat til ettermiddagen, ellers er alt inkludert.
Utrolig hvor stor pris forskjell da. Det er jo kjempe billig med alt inkludert nesten.
Betaler 500 kr i mnd.

Barnehagen har egen kokk som lager mat fra bunnen av hver dag.
Frokost, varm lunsj og 14 - måltid.

Jeg syns det er billig, med tanke på alt de får.
Syns ikke det var noe dyrt nei når det er egen kokk. Og hvis dere som oftest bruker å være der til alle måltidene

Jeg husker ikke helt hva vi betaler, men er mellom 400 og 500 kr. Da får de varmmat hverdag (laget fra bunn) og alt annet de spiser i løpet av en dag. De har ingen matpakke med. Nå begynner han først i morgen, så derfor jeg ikke vet helt hva de får til de andre måltidene. Men synes ikke det er så værst pris egentlig, selvom jeg ser at mange her betaler litt mindre.
Nei prisen er ikke så verst når de får varm mat hver dag. Det er kjempe bra.

K

Syns ikke det var noe dyrt nei når det er egen kokk. Og hvis dere som oftest bruker å være der til alle måltidene

Hun spiser aldri frokost der, så tidlig står vi ikke opp:p
Maten i barnehagen vitner om dyrevelferd og Det er også viktig for oss.

Litt over 300 kr. Betaler for frokost, lunsj og frukt. Varmmat nå og da, men alltid til bursdager.

300kr, 2 måltider(må ha med frokost selv) og frukt. Varmmat 2 ganger i uka og is på bursdager.

Betaler 260. Det inkluderer lunch og frukt. Vi tar med frokost og evt mat til frukten :)

Hun spiser aldri frokost der, så tidlig står vi ikke opp:p
Maten i barnehagen vitner om dyrevelferd og Det er også viktig for oss.
Ånei. Da er jo det dyrt :p men deilig med varm mat hver dag da. Syns det er verdt å betale litt ekstra for det. Og det er vel verdt pengene for dere, når det er viktig for dere med dyrevelferd :)

Her spiser de matpakken til frokost, så vi vil verken tape eller vinne på å ta henne med til barnehagen til frokost. Men jeg skjønner hva du mener. Vi har dårlig råd, og sparer der vi kan. Hadde vi fått mer for pengene av å la lillemor spise frokost der så hadde jeg absolutt tenkt på det. Men nå leveres hun til frokost uansett, så det hadde ikke påvirket hverdagen hennes. Jeg er usikker på hvor mye vi betaler, men jeg tror det er midt på treet.

200 kr og det er kun lunsj 3 dager i uka. Vi foreldre ville betale mer for at de skulle få lunsj hver dag, men pga nedbemanning var det ikke forsvarlig sikkerhetsmessig. Skal sies at vi er en ROBEK kommune så det her gjelder alle kommunale barnehager.

Back
Topp