Bhg kostpenger

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hva betaler dere i mnd for det? Hva er inkludert?

Her betaler vi over 450kr eller noe. Da er det med frokost, lunsj og frukt. Mener det var 2 varm måltider i uken og de ordner til med kake og alt når noen har bursdag. Uff, syns det er så dyrt da vi har anledning til å levere til etter frokost. Men får jo bare begynne å levere hun til frokost siden vi uansett må betale for det.

300kr. Lunsj og frukt. Pluss ett varmt måltid i uka og nystekte rundstykker på fredag

Betaler 330. Dette er for frokost, lunsj og mellommåltid, varm mat 3 ganger i uken, og frukt til hvert måltid. Kan få grøt eller yoghurt til frokost om ønskelig :)

350 tror jeg alle måltider inkludert :)
Har aldri tenkt eller levert til frokost bare fordi vi betaler for det :)

Tror vi betaler 280 kr for 80% plass. Det er all brødmat og frukt, og ca et varmt måltid i uken. Jeg synes det er deilig å slippe å tenke på å sende med noe mat i barnehagen. De holder matbokser, drikkeflasker og sekker også, så det er veldig lettvint.

Betaler 250,-

Drikke til frokost
Lunsj med hjemmelagd brød, varm lunsj en dag i uka
Frukt og grønnsaker

250 kr, de får lunsj og frukt, pluss knekkebrød hver dag, også får de varm mat en gang i uken.

200 betalte vi. Fikk lunsj hver dag og frukt.
Må jo ikke levere tidlig fordi man betaler for frokost da
350 tror jeg alle måltider inkludert :)
Har aldri tenkt eller levert til frokost bare fordi vi betaler for det :)
Nei mente ikke at man må. Men syns jo at når man betaler over 400kr så er det greit å få utnyttet det. Hadde vi betalt ca 100kr mindre og frokost var inkludert så hadde jeg ikke brydd meg om å få utnyttet det.

300,- varm mat hver dag, yoghurt-is på bursdager og frukt-måltid :-)

Nei mente ikke at man må. Men syns jo at når man betaler over 400kr så er det greit å få utnyttet det. Hadde vi betalt ca 100kr mindre og frokost var inkludert så hadde jeg ikke brydd meg om å få utnyttet det.
Jeg hadde uansett ikke levert om jeg ikke måtte:)

Hva betaler dere i mnd for det? Hva er inkludert?

Her betaler vi over 450kr eller noe. Da er det med frokost, lunsj og frukt. Mener det var 2 varm måltider i uken og de ordner til med kake og alt når noen har bursdag. Uff, syns det er så dyrt da vi har anledning til å levere til etter frokost. Men får jo bare begynne å levere hun til frokost siden vi uansett må betale for det.

Vi betaler 300 i mnd for frokost/lunch/frukt.

Synes ikke det er gale og måtte betale for kost. Den summen hadde det kostet meg uansett dersom jeg skulle sendt med melk/ brød/ frukt og pålegg hver eneste dag! Vesla spiser ikke frokost i bhg selv, det Gjør hun alltid hjemme.

Hadde ikke orket og stresse til bhg for og rekke frokost, dersom en slipper! Må vel være mye bedre og ha god tid og kunne nyte en rolig frokost hjemme. Blir jo litt som at en aldri kan hente tidlig i bhg heller, for da går en jo glipp av frukten! :p

Her betaler vi 160 i matpenger.

Får en full dag i uka med frokost, lunsj og ettermiddagsmat. Og melk hver dag.
Vi har med frukt selv.

Tror vi betaler 300 kr - frokost, lunsj og ettermiddagsmat inkl. Alt av drikke og mat. Bursdag holder de også. Varmmat, turmat og festmat. De har det aller meste. Mye baker de selv også :)
Betaler med glede de 300 kr da ja :) Også veldig godt tilrettelagt mtp de med allergier.

250kr
Lunsj og frukt. Ingen fast varmmat, altså sjeldnere enn en gang i uka.

Betaler rett over hundrelappen. Får et måltid om dagen. Før sommeren var det et varmtmåltid i uka og resten brød. Av erfaring er ofte varmmat billigere enn brødmaten.. Også får se frukt.

Betaler 300. Det er for lunch, frukt, et måltid på ettermiddagen og kake/smoothie på bursdager. Varmmat en gang i uka, og turmat.

Back
Topp