2-3 ganger på dag og masse på natt [emoji29]Så bra han ikke merker noe da[emoji4][emoji4]
Her går det veldig fint! Hun merker heller ingenting, vi ammer ca 7-8 ganger i døgnet[emoji4] dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2-3 ganger på dag og masse på natt [emoji29]Så bra han ikke merker noe da[emoji4][emoji4]
Her går det veldig fint! Hun merker heller ingenting, vi ammer ca 7-8 ganger i døgnet[emoji4] dere da?
Ammer mye på natten vi også. Men vi samsover så ikke noe stress her heldigvis[emoji4][emoji4]2-3 ganger på dag og masse på natt [emoji29]
Det er jo praktisk [emoji4]Jeg har gått tilbake til mine større bher fra før jeg slanket meg, de er 2 cuper større enn det jeg brukte før graviditeten [emoji85]
Samsover her også [emoji5] Venter bare på at han skal begynne og sove gjennom nettene jeg [emoji12]Ammer mye på natten vi også. Men vi samsover så ikke noe stress her heldigvis[emoji4][emoji4]
Men bittelitt mer slit nå når jeg er stup trøtt da[emoji23][emoji23]
Jeg bruker kun Lindex bher. De har dessverre begrenset utvalg over E-cup.. skal egentlig ha 70F, men har måttet nøye meg med 75E de siste gangene..Noen som har kjøpt seg større BH?
Siste par dagene har puppene vært sinnsykt vonde og størrelsen har økt til 1 om ikke 2 str! Føler det er synd det er påske for alle butikker er stengt imorgen [emoji23]
Jeg er storbrystet fra før av og lure litt på om BHene på Lindex er gode nok nå? Noen som har erfaring fra cup E og opp? Eller F blir det vell kanskje nå...
Cubus sine er dårlige synes jeg. Lindex har vært bra nok opp til E. Mistenkte at det ble dårligere over E (som er vanskelig nok som det er om du vil ha noe fint). Får prøve å se. Vist ikke så må jeg vell bite i gresset og gå til dyre Netty e.l.Jeg bruker kun Lindex bher. De har dessverre begrenset utvalg over E-cup.. skal egentlig ha 70F, men har måttet nøye meg med 75E de siste gangene..
Vet at Cubus faktisk har opp til G-cup(om ikke mer).. Har ikke testet de.
Evt kan du jo se på change. De har salg ganske ofteCubus sine er dårlige synes jeg. Lindex har vært bra nok opp til E. Mistenkte at det ble dårligere over E (som er vanskelig nok som det er om du vil ha noe fint). Får prøve å se. Vist ikke så må jeg vell bite i gresset og gå til dyre Netty e.l.
Takk for tipset!Evt kan du jo se på change. De har salg ganske ofte![]()