BH

Jeg har gått tilbake til mine større bher fra før jeg slanket meg, de er 2 cuper større enn det jeg brukte før graviditeten [emoji85]

Ammer mye på natten vi også. Men vi samsover så ikke noe stress her heldigvis[emoji4][emoji4]
Men bittelitt mer slit nå når jeg er stup trøtt da[emoji23][emoji23]
Samsover her også [emoji5] Venter bare på at han skal begynne og sove gjennom nettene jeg [emoji12]

Noen som har kjøpt seg større BH?
Siste par dagene har puppene vært sinnsykt vonde og størrelsen har økt til 1 om ikke 2 str! Føler det er synd det er påske for alle butikker er stengt imorgen [emoji23]
Jeg er storbrystet fra før av og lure litt på om BHene på Lindex er gode nok nå? Noen som har erfaring fra cup E og opp? Eller F blir det vell kanskje nå...
Jeg bruker kun Lindex bher. De har dessverre begrenset utvalg over E-cup.. skal egentlig ha 70F, men har måttet nøye meg med 75E de siste gangene..
Vet at Cubus faktisk har opp til G-cup(om ikke mer).. Har ikke testet de.

Jeg bruker kun Lindex bher. De har dessverre begrenset utvalg over E-cup.. skal egentlig ha 70F, men har måttet nøye meg med 75E de siste gangene..
Vet at Cubus faktisk har opp til G-cup(om ikke mer).. Har ikke testet de.
Cubus sine er dårlige synes jeg. Lindex har vært bra nok opp til E. Mistenkte at det ble dårligere over E (som er vanskelig nok som det er om du vil ha noe fint). Får prøve å se. Vist ikke så må jeg vell bite i gresset og gå til dyre Netty e.l.

Cubus sine er dårlige synes jeg. Lindex har vært bra nok opp til E. Mistenkte at det ble dårligere over E (som er vanskelig nok som det er om du vil ha noe fint). Får prøve å se. Vist ikke så må jeg vell bite i gresset og gå til dyre Netty e.l.
Evt kan du jo se på change. De har salg ganske ofte :)

Back
Topp