Bh

hvordan er de i størrelsen ?? =) er det den størrelsen man bruker i genser/ topper man skal velge da ? ? :P
Om du google bravado, så finn du tabell over anbefalte vanlige bh- str og hva de anbefaler i s-m-L osv. Kjøpte meg en H&M ammebh først (vond sak) den hadde jeg str 80 D/E eller noe lignende-var iallfall midt mellom M og L- var på tur å kjøpe L, men etter tips innpå her, kjøpte jeg M. Var skeptisk da jeg fikk den i posten- så så liten ut.. Men nei- den satt perfekt på!! Dette er flere mnd siden, mulig brystene har vokse mere, men den sitter fortsatt perfekt, og er såpass elastisk at jeg tror det skal gå helt fint når de blir melkesprengt :)
Elsker den :)

Om du google bravado, så finn du tabell over anbefalte vanlige bh- str og hva de anbefaler i s-m-L osv. Kjøpte meg en H&M ammebh først (vond sak) den hadde jeg str 80 D/E eller noe lignende-var iallfall midt mellom M og L- var på tur å kjøpe L, men etter tips innpå her, kjøpte jeg M. Var skeptisk da jeg fikk den i posten- så så liten ut.. Men nei- den satt perfekt på!! Dette er flere mnd siden, mulig brystene har vokse mere, men den sitter fortsatt perfekt, og er såpass elastisk at jeg tror det skal gå helt fint når de blir melkesprengt :)
Elsker den :)
hehe .. bra du er fornøyd bruker ca 70 kanskje 75 C nå trenker jeg.. har små pupper fra før :P de hadde jo ikke mindre enn small så måtte evnt blitt den da :-P

hehe .. bra du er fornøyd bruker ca 70 kanskje 75 C nå trenker jeg.. har små pupper fra før :P de hadde jo ikke mindre enn small så måtte evnt blitt den da :-P

Heldige du som ikke har fått slike svære pupper :) Hadde 70 C før graviditeten, mens etter jeg ble gravid er de jo gediger- magen er akkurat kommet lenger ut enn puppene :)

Heldige du som ikke har fått slike svære pupper :) Hadde 70 C før graviditeten, mens etter jeg ble gravid er de jo gediger- magen er akkurat kommet lenger ut enn puppene :)
hehe skulle gjerne hatt større til vanlig... puppene mine forsvant heelt! etter jeg ammet i 2 år! var jo ingenting igjenn i dem følte jeg ;)

Kjøpte to nye som jeg har brukt under svangerskapet. Kjøpt amme bh og men de sparer jeg :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg har gått opp to størrelser hittil, så har kjøpt nytt to ganger :p Kjøper på HM da, så blir ikke så dyrt. Håper D-cupen vil vare til melken kommer så jeg slipper å kjøpe nytt før jeg skal gå over til ammebh.

Jeg tenkte egentlig å kjøpe inn før fødsel, men med tanke på hvor dyre bh'ene er vurderer jeg å vente til etterpå. Jeg har dtor cup, så må handle på undertøysforretning. Rekner med en tusenlapp per bh. Klarer man seg en ukes tid uten ammebh? Dumt å bruke så mye penger på noe som kanskje blir for lite.

Jeg tenkte egentlig å kjøpe inn før fødsel, men med tanke på hvor dyre bh'ene er vurderer jeg å vente til etterpå. Jeg har dtor cup, så må handle på undertøysforretning. Rekner med en tusenlapp per bh. Klarer man seg en ukes tid uten ammebh? Dumt å bruke så mye penger på noe som kanskje blir for lite.
De har -30% på Cubus, så jeg tenkte meg innom der i dag for å se om de har store størrelser. Har aldri sett på undertøy der, så vet ikke hva de har av størrelser.

Kan sikkert være greit å ha en amme-bh før fødselen, men jeg må nok også en tur på Change etter at babyen har kommet.

Ser at Vitus apotek averteter med amme bh i nettbutikken. De var utsolgt av M svart. Jeg skal bestille en sånn.

En vennine stjal med seg par engangstruser fra sykehuset og bruker dem som ammebh siden de er så tøyelige (klippe dem litt opp seff) og hun ikke hadde rukket å kjøpt noe før hun fødte. Ja, vi bor langt i fra noen butikker som selger bh'er hehe...

Jeg hadde triumf sine sist gang, var fornøyd- er jo så lenge siden at jeg må nok lete godt for å finne.

Eg tenker det samme, vil ikkje kjøpe nye bh'er sidan eg ikkje veit korleis puppane blir etter amminga. Har kjøpt amme bh fra bravado, dei er utrulig gode! Har og eit par billige fra Lindesnes eller kappahl, dei er heilt ok.

Jeg kjenner også på det nå :P Men de begynner bare å bli trange rundt der hvor man lukker bh'en og ikke over puppene.. så jeg tenkte å kanskje bare kjøpe meg sånne forlengere til å feste bak på bh'en fram til jeg begynner med ammebh :)

Jeg kjenner også på det nå :P Men de begynner bare å bli trange rundt der hvor man lukker bh'en og ikke over puppene.. så jeg tenkte å kanskje bare kjøpe meg sånne forlengere til å feste bak på bh'en fram til jeg begynner med ammebh :)

Kjøpte mine forlengere hos hm de hadde en 3 pk med hvitt, nude og svart farget til 49 kr vet at også andre kles butikker har dem.

Jeg skal ha bh med spiler denne gangen. Det var ubehagelig å ikke ha spiler. Følte ikke jeg fikk noe god støtte, så endte opp med å bruke vanlig bh etter hvert, men det er jo litt tungvint. :)

Dere som har barn fra før.. Amme- bh!?!? Hvilken er best? Hvor kjøper jeg de mest behagelige? Hvor mye for stor må jeg kjøpe de? 1str? Huff.. Ikke lett dette :p

Jeg skal ha bh med spiler denne gangen. Det var ubehagelig å ikke ha spiler. Følte ikke jeg fikk noe god støtte, så endte opp med å bruke vanlig bh etter hvert, men det er jo litt tungvint. :)
Vet du om nettsteder som selger greie ammebher med spiler? Mulig jeg går over til spiler etter hvert, hvis det går, for hos meg er det virkelig behov for ekstra støtte.

Back
Topp