Bh

Dere som har barn fra før.. Amme- bh!?!? Hvilken er best? Hvor kjøper jeg de mest behagelige? Hvor mye for stor må jeg kjøpe de? 1str? Huff.. Ikke lett dette :p
Anbefaler å google litt på bravado - mange som skryter av de,- jeg er kjempefornøyd! Vokser liksom med
Brystene..
 
Vet du om nettsteder som selger greie ammebher med spiler? Mulig jeg går over til spiler etter hvert, hvis det går, for hos meg er det virkelig behov for ekstra støtte.
Jeg fant en for noen måneder siden, men husker så klart ikke hvilken. Skal søke litt og se om jeg finner. :) Change sine er jo med spiler, men selve "koppen" er i ganske tynt stoff synes jeg, så tenkte å se etter noe annet først.

Edit: På mammatrend.no og glamMom.no har de ammebh med spiler. :) Vet ikke om det er noe bra da.

Edit på nytt: Har akkurat bestilt meg denne: http://www.mammatrend.no/products/allure-sort-ammebh-fra-bravado-designs

Jeg hadde E-cup sist, så satser på at denne passer. Det stod den var litt stor i størrelsen, men siden det er D/E-cup så tenker jeg det går bra. Er jo Bravado, så skal nå være god kvalitet i alle fall. :) Har også et par uten spiler fra før som jeg skal bruke om natten og de første par ukene, mens melken etablerer seg.
 
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1421005400.877789.jpg

Jeg har kjøpt disse som de første ammebhene :) De vokser liksom med brystene og er utrolig behagelig og ha på :) Kjøpte 2pk på lindex for 229kr :) Så kjøper jeg heller noen litt finere når melka har stabilisert seg litt :)
 
Veldig fornøyd med dei eg kjøpte fra H&M. 149kr stk so da va ikkje so gale:) Dei andre amme bh'ane e sånn sportsbh type. Veldig goe dei og:)
 
Jeg fant en for noen måneder siden, men husker så klart ikke hvilken. Skal søke litt og se om jeg finner. :) Change sine er jo med spiler, men selve "koppen" er i ganske tynt stoff synes jeg, så tenkte å se etter noe annet først.

Edit: På mammatrend.no og glamMom.no har de ammebh med spiler. :) Vet ikke om det er noe bra da.

Edit på nytt: Har akkurat bestilt meg denne: http://www.mammatrend.no/products/allure-sort-ammebh-fra-bravado-designs

Jeg hadde E-cup sist, så satser på at denne passer. Det stod den var litt stor i størrelsen, men siden det er D/E-cup så tenker jeg det går bra. Er jo Bravado, så skal nå være god kvalitet i alle fall. :) Har også et par uten spiler fra før som jeg skal bruke om natten og de første par ukene, mens melken etablerer seg.
Takk for tips om nettsider :) Jeg bruker G nå, så er helt avhengig av noen sider som har store str, slik som mammatrend hadde. Helt genialt! Masse flott der også :D
 
Woho! Mamma har vært og kjøpt sånnen bravado bh til meg , jeg har verdens snilleste mamma vell <3 gleder meg til ho kommer på fredag :D
 
Vis vedlegget 98482

Jeg har kjøpt disse som de første ammebhene :) De vokser liksom med brystene og er utrolig behagelig og ha på :) Kjøpte 2pk på lindex for 229kr :) Så kjøper jeg heller noen litt finere når melka har stabilisert seg litt :)
de så jo kjempe greie ut :) kaskje kjøpe en sånnen pakke om jeg trenger noen ekstra.. har nå ingen som passer.. mamma har vært å kjøpt en til meg da , men er jo greit og ha noe å bytte i tenker jeg :p med alt melk sølet og sånn hehe!
 
Sjekk også www.underverker.no ! Mange fine i store størrelser! Kjøp helst de med spiler for optimal støtte for store bryst! Jeg bruker også G/H nå.... Kjenner det i nakken, så pass på!
Er det noen modeller derfra du anbefaler? Hvis du har nådd å teste noen, altså..
 
Jeg kjøpte noen vanlige i høst fra triumph, ellers har jeg tre amme bh' er fra mine to første og se ser jammen meg like fine ut enda:) Skal kjøpe meg noen nye da når melken har stabilisert seg:) Mine heter Anita og jeg kjøpte de på baby comfort, veldig god kvalitet!!:)
 
Er det noen modeller derfra du anbefaler? Hvis du har nådd å teste noen, altså..
Sist brukte jeg change sin, den er kjempefin og dekker litt av brystet under amming! Den støttet også veldig godt! Jeg vekslet mellom den og en fra triumph- (den fra triumph finnes ikke lenger) så jeg trengte egentlig bare to stk. Nå må jeg kjøpe ny siden jeg har gått opp en størrelse! Jeg bruker egentlig 75 rundt men i den fra change måtte jeg opp til 80. Men da med samme cup som jeg pleier.

Finnes i hvit og sort:
http://underverker.no/mobile/index.php#pro_837
 
Jeg kjøpte noen vanlige i høst fra triumph, ellers har jeg tre amme bh' er fra mine to første og se ser jammen meg like fine ut enda:) Skal kjøpe meg noen nye da når melken har stabilisert seg:) Mine heter Anita og jeg kjøpte de på baby comfort, veldig god kvalitet!!:)
I ålesund? der har jeg ennå ikke vært enda å kikket etter det :)
 
Sist brukte jeg change sin, den er kjempefin og dekker litt av brystet under amming! Den støttet også veldig godt! Jeg vekslet mellom den og en fra triumph- (den fra triumph finnes ikke lenger) så jeg trengte egentlig bare to stk. Nå må jeg kjøpe ny siden jeg har gått opp en størrelse! Jeg bruker egentlig 75 rundt men i den fra change måtte jeg opp til 80. Men da med samme cup som jeg pleier.

Finnes i hvit og sort:
http://underverker.no/mobile/index.php#pro_837
Tusen takk for tips! Liker egentlig BHene fra Change veldig godt, men jeg bruker 75I derifra nå, så det er ikke så mye å gå på i størrelser til når melkeproduksjonen starter opp.. Å gå opp en størrelse rundt var lurt, den er sikkert litt større i cupen også da.
 
Tusen takk for tips! Liker egentlig BHene fra Change veldig godt, men jeg bruker 75I derifra nå, så det er ikke så mye å gå på i størrelser til når melkeproduksjonen starter opp.. Å gå opp en størrelse rundt var lurt, den er sikkert litt større i cupen også da.
Bare hyggelig! Bh'en er helt super og god kvalitet! Håper jeg slipper den sinnsyke melkesprengen jeg fikk sist... For da blir jo puppene helt kembo store! :p
 
Vis vedlegget 98482

Jeg har kjøpt disse som de første ammebhene :) De vokser liksom med brystene og er utrolig behagelig og ha på :) Kjøpte 2pk på lindex for 229kr :) Så kjøper jeg heller noen litt finere når melka har stabilisert seg litt :)
Disse har jeg også kjøpt:) syns det var litt vanskelig å vite størrelse. Syns lissom både m og l passa nå, men kjøpte l da, så satser jeg på at den passer selv om de blir større :) virka veldig gode, også til å sove med!
 
Back
Topp