Bh

Lanterne

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Aprillykke 2017
❤️Mailykke 2022❤️
Etter hvert har jeg begynt å kjenne på det voksende behovet for nye bh'er :P

Men, med to måneder igjen til termin føler jeg at det er litt bortkastede penger siden jeg ikke vet hvilken størrelse jeg kommer til å bruke etter fødsel.

Hva har dere andre gjort? Er det noen som har kjøpt nytt undertøy, eller venter dere til melken kommer og dere kan kjøpe ammebh'er?

Etter hvert har jeg begynt å kjenne på det voksende behovet for nye bh'er :P

Men, med to måneder igjen til termin føler jeg at det er litt bortkastede penger siden jeg ikke vet hvilken størrelse jeg kommer til å bruke etter fødsel.

Hva har dere andre gjort? Er det noen som har kjøpt nytt undertøy, eller venter dere til melken kommer og dere kan kjøpe ammebh'er?

Veldig spent på hva folk skriver her! For jeg har akkurat samme problem :P

Kjøpt ammebher fra bravado og bruker de nå i stedet for de jeg er vokst ut av.
Sinnsykt behagelige og gir helt grei siluett selv om det ikke er spiler.
Anbefales!

Kjøpt eitpar sånne bh forlenger. Sio mitt problem e no på skuldre/rygg. Når eg e heima går eg kunn med ammebh/sportsbh eller uten:)

Jeg bruker enda mine gamle bh-er xD

Jeg har også kjøpt bh- forlengere. Virker bra her:). Måtte kjøpe noen større bh ganske tidlig, så da ble det løsningen nå frem til jeg kjøper noen amme-bh:)..

Jeg bruker forsatt mine gamle har fra triumf de er kjempe elastiske og veldig behagelig. Har store bryst fra før av så disse er noe av det beste jeg har kjøpt noe sinne. Kan finne navn om noe er interessert!!

Jeg har valgt å kjøpe meg nye vanlige bh'er.. hvorfor skal jeg ikke riktig si, men var det som føltes mest riktig der og da :p la vel og merke ikke så mye penger i dem :p

Kjøpt eitpar sånne bh forlenger. Sio mitt problem e no på skuldre/rygg. Når eg e heima går eg kunn med ammebh/sportsbh eller uten:)
Forlenger hørtes lurt ut! Hvor kjøpte du disse?

Jeg bruker forsatt mine gamle har fra triumf de er kjempe elastiske og veldig behagelig. Har store bryst fra før av så disse er noe av det beste jeg har kjøpt noe sinne. Kan finne navn om noe er interessert!!
Er dette noen som man kan kjøpe i butikk? Er helt avhengig av å kunne prøve dem på, nemlig :)

Kjøpte bravado som vokser med brystene :) Elsker den :) lett å velge str siden de går i s-m-L osv
hvordan er de i størrelsen ?? =) er det den størrelsen man bruker i genser/ topper man skal velge da ? ? :P

bruker sports-bh er, samt at jeg har funnet frem og bruker amme-bh ene fra forrige gang

Bruker de samme som før - selv om de har blitt veldig trange. Kjøper ammebh over nyttår, nærmere februar.

Håper jeg får brukt de jeg har til fødsel. Har en ammeBH etter førstemann. Tenker at det blir handla inn flere evt nye ved behov etter fødsel. (hvis jeg får til å amme, jeg fikk det ikke til med første :-( )

Kjøpt meg noen nye sports bher.. Klarer ikke å bruke vanlige med spile lengre, blir helt rød og det svir...

Back
Topp