Vet dere, i dag fikk jeg nærmest en åpenbaring 
Har i veldig mange år brukt samme BH størrelse, 80B, og vært ok fornøyd.
Så var jeg i USA for en stund siden på Victorias secret, der er de veldig flinke og måler deg opp og ned før de finner passende BH'er til deg. Kjøpte med meg to stk og har vært super fornøyd.
Har ikke falt meg inn å kikke på hvilken størrelse som ble plukket ut til meg, før jeg nå skulle kjøpe meg en ny BH. Da måtte jeg se to ganger for å si det sånn
80D(!!) har jeg gått rundt med og følt meg super.
Tenkte at dette må jo være feil, jeg har jo ikke så store pupper
men fant nå frem den størrelsen i et par modeller og gikk inn i prøverommet. Tok også med meg den jeg alltid har brukt, altså 80B bare for å sammenligne....
Det er her åpenbaringen kommer inn i bildet! Det var som natt og dag da jeg fikk på meg riktig størrelse! Tenk at en så liten detalj kan gjøre meg så lykkelig

Det er kanskje ikke så stas at noen måler deg i alle retninger, men hjelpes for en forskjell der er å ha på seg en BH som faktisk passer
Just saying
Har i veldig mange år brukt samme BH størrelse, 80B, og vært ok fornøyd.
Så var jeg i USA for en stund siden på Victorias secret, der er de veldig flinke og måler deg opp og ned før de finner passende BH'er til deg. Kjøpte med meg to stk og har vært super fornøyd.
Har ikke falt meg inn å kikke på hvilken størrelse som ble plukket ut til meg, før jeg nå skulle kjøpe meg en ny BH. Da måtte jeg se to ganger for å si det sånn
80D(!!) har jeg gått rundt med og følt meg super.Tenkte at dette må jo være feil, jeg har jo ikke så store pupper

men fant nå frem den størrelsen i et par modeller og gikk inn i prøverommet. Tok også med meg den jeg alltid har brukt, altså 80B bare for å sammenligne.... Det er her åpenbaringen kommer inn i bildet! Det var som natt og dag da jeg fikk på meg riktig størrelse! Tenk at en så liten detalj kan gjøre meg så lykkelig

Det er kanskje ikke så stas at noen måler deg i alle retninger, men hjelpes for en forskjell der er å ha på seg en BH som faktisk passer

Just saying