BH/Amme-BH

foresten så tok beste venninna mi nettopp silikon (ca 3 mnd siden) hun har str 75D nå og nå er jeg 75C :D haha helt "gratis" :P
Haha :D når jeg hadde melk i mine sist baby periode, så var de så harde og sto skikkelig ut, så det så ut som jeg hadde silikon :D lol. Kortvarig glede da melken forsvant etterhvert :p

Haha :D når jeg hadde melk i mine sist baby periode, så var de så harde og sto skikkelig ut, så det så ut som jeg hadde silikon :D lol. Kortvarig glede da melken forsvant etterhvert :p
Haha Jaa!! Kjennes litt trang ut den bhen jeg har nå også egentlig! Tenker bare med melk i, så ender jeg vel på hvertfall en D :o men de blir vel hengepupper etterpå da :P men da vurderer jeg å evt ta silikon for å fylle litt opp :) men får se på det ;)

Haha Jaa!! Kjennes litt trang ut den bhen jeg har nå også egentlig! Tenker bare med melk i, så ender jeg vel på hvertfall en D :o men de blir vel hengepupper etterpå da :P men da vurderer jeg å evt ta silikon for å fylle litt opp :) men får se på det ;)
Ja jeg syns mine henger for mye etter amming og melk sist. Ikke så ille da, for jeg hadde ikke sånn kjempestore fra før. Kjæresten skjønner ikke hva jeg mener med at de henger, så er vel bare mitt eget selvbilde ;) men er fast bestemt på å ta silikon når jeg vet jeg er helt ferdig med barn :)

Ja jeg syns mine henger for mye etter amming og melk sist. Ikke så ille da, for jeg hadde ikke sånn kjempestore fra før. Kjæresten skjønner ikke hva jeg mener med at de henger, så er vel bare mitt eget selvbilde ;) men er fast bestemt på å ta silikon når jeg vet jeg er helt ferdig med barn :)
Ja kan vel være lurt å vente til man er helt ferdig med barn :) er sikkert bare du selv som ser det, men man tar vel silikon mest for sin egen del uansett :p

Føler jeg trenger å investere i et par nye bh'er nå...
Alt er for smått, og det er ikke særlig lekkert med puppevalk :p
Så jeg lurer på, dere som har gått opp i bh-størrelse; har dere kjøpt nye vanlige bh'er, eller ammebh'er?
Jeg har kjøpt en ny (svindyr :bag:) stroppeløs bh som jeg nok kommer til å bruke mye i sommer til kjoler og topper. Liker ikke bh-stropper som viser... Men trenger mer enn 1 bh som passer.

Vurderer å bare kjøpe amme-bh først som sist. Men er veldig usikker på om størrelsen holder...? Mener å huske fra første fødsel at jeg måtte kjøpe noen svære sportsbh/topper for å få plass til både sprengte pupper og ullinnlegg (hadde desemberbarn da også).

Synes forøvrig disse er lekre!
http://glammom.no/no/amme-bher/

Jeg har kjøpt et par "billige" vanlige bher. Ble tipsa om å ikke kjøpe ammebh før i 7mnd, da de ofte har funnet sin endelige form på dette tidspunktet.

Oppdater om dere har gode tips om ammeBHer da:-)
Jeg vil tipse om Boob sin ull BH, den har jeg allerede brukt i flere uker, og den er super behagelig. Jeg prøvde i butikk, kjøpte på nett, og har i tillegg kjøpt en brukt. Jeg måtte opp i str L, for å få nok plass å vokse i/plass til ammeinnlegg. Ull er jo veldig elastisk, så denne tror jeg kan passe mange størrelser. Til vanlig er jeg str 75B, men er nå oppe i 85 C og D. Jeg kjøpte også en Boob amme-ullsinglet med innebygd BH billig på Finn. Tenker ull er gull i desember:-)

Oppdater om dere har gode tips om ammeBHer da:)
Jeg vil tipse om Boob sin ull BH, den har jeg allerede brukt i flere uker, og den er super behagelig. Jeg prøvde i butikk, kjøpte på nett, og har i tillegg kjøpt en brukt. Jeg måtte opp i str L, for å få nok plass å vokse i/plass til ammeinnlegg. Ull er jo veldig elastisk, så denne tror jeg kan passe mange størrelser. Til vanlig er jeg str 75B, men er nå oppe i 85 C og D. Jeg kjøpte også en Boob amme-ullsinglet med innebygd BH billig på Finn. Tenker ull er gull i desember:)
Jeg slet med å finne noe som passer meg, og som ikke koster skjorta. Hadde ikke lyst til å kjøpe masse nytt som kanskje ikke ville passe når ammingen kom i gang. Men fant til slutt disse fra Lindex. Bruker knapt noe annet nå :)
http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/shop-by-style/amming/7262882/2-pack-amme-bh/?styleId=68195855

Ja kan vel være lurt å vente til man er helt ferdig med barn :) er sikkert bare du selv som ser det, men man tar vel silikon mest for sin egen del uansett :p
Hehe, trodde jeg var ferdig med barn jeg og opererte meg. Men neida... :P
Men støtter deg veldig i det... Er en ekstra stressfaktor for meg nå, om jeg får til ammingen, om de vil kapsle seg og om jeg må operere på nytt. De har allerede blitt veldig store og tunge, så jeg ser for meg at det er uungåelig. :rolleyes:

Jeg slet med å finne noe som passer meg, og som ikke koster skjorta. Hadde ikke lyst til å kjøpe masse nytt som kanskje ikke ville passe når ammingen kom i gang. Men fant til slutt disse fra Lindex. Bruker knapt noe annet nå :)
http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/shop-by-style/amming/7262882/2-pack-amme-bh/?styleId=68195855

Hehe, trodde jeg var ferdig med barn jeg og opererte meg. Men neida... :P
Men støtter deg veldig i det... Er en ekstra stressfaktor for meg nå, om jeg får til ammingen, om de vil kapsle seg og om jeg må operere på nytt. De har allerede blitt veldig store og tunge, så jeg ser for meg at det er uungåelig. :rolleyes:
De fra Lindex har jeg å kjøpt, bruker de hele tiden og tror jeg må kjøpe en 2 pk til. Kjøpte de litt store så jeg har noe å vokse i, også er det veldig behagelig når de ikke strammer noe sted!

• Liker
Reactions: Bee
Tenker jeg kjøper sånne 2-pakninger med ammebher på Lindex, Cubus eller H&M, men vet ikke hvordan størrelsene er i de. Noen som har erfaring?

Jeg synes forresten ikke brystene mine har vokst noe særlig jeg, kan være jeg tar feil men ser det hvertfall ikke selv. Gjør ikke meg noe da jeg egentlig ahr lyst på MINDRE pupper. :D

• Liker
Reactions: Bee
Jeg kjøpte noen fra Cubus sist. Kjøpte dem helt på slutten av svangerskapet. Ganske fine med blonder. De ble helt ubrukelige, for jeg fikk monsterpupper etter fødselen :D trodde virkelig ikke de kunne vokse så mye! Måtte ut på shopping samme dag som jeg kom hjem fra sykehuset... Så anbefaler amme-bh med stretch om man skal kjøpe før fødselen :D

Jeg har flyttet inn i boob sin ullbh. Den er utrolig behagelig :)

Den ser jo så god ut! Men er redd for at ull inntil puppene skal klø... Noen fare for det? :)
Ingen fare for det her i alle fall. Synes den er veldig myk og god på :)
Ikke noe kløe her..

Den ser jo så god ut! Men er redd for at ull inntil puppene skal klø... Noen fare for det? :)

Ingen fare her heller, klør ingenting jeg iallfall. Har anskaffet meg 2 slike, en ny og en brukt:-)

Back
Topp