Bf ny kjæreste

Er så utrolig glad du går i Mine sko og vet akurat hva og h ordan jeg har det.
At du vet akurat hva som skjer i kullisene og kan uttale deg om det. Synes det er fantastisk. Lykke til. Håper for din del at du slipper å gå igjenom det jeg gjør ta de valgene jeg gjør. Og aksepterer det jeg gjør.
Jeg håper for din del at du har en som ønsker å delta. At han ønsker å gjøre det samme som deg. At kroppen din faktisk funker sånn den skal og jeg håper virkelig du slipper å dundre inn i de dørene jeg har dundra inn i de siste 4 mnd


Som jeg skriver; bitre foreldre som ikke klarer å sette barnet sitt først.

min din eks er en forferdelig person som ikke kan ha ansvar for et barn med en like ille kjæreste så stiller selvfølgelig ting seg annerledes.

men du framlegget hevn og hat basert på et brudd pga utroskap.
Herskerteknikker funker ikke på meg. Jeg er verken i dine sko eller vet hva du går gjennom.
Men det handler ikke om deg. Det handlet om barnet ditt.

Anbefaler deg på det sterkeste å søke hjelp hos familievernkontor eller psykolog/lege/BV for samarbeid og samtale. Det er god hjelp.
Har selv benytter førstnevnte
 
Som jeg skriver; bitre foreldre som ikke klarer å sette barnet sitt først.

min din eks er en forferdelig person som ikke kan ha ansvar for et barn med en like ille kjæreste så stiller selvfølgelig ting seg annerledes.

men du framlegget hevn og hat basert på et brudd pga utroskap.
Herskerteknikker funker ikke på meg. Jeg er verken i dine sko eller vet hva du går gjennom.
Men det handler ikke om deg. Det handlet om barnet ditt.

Anbefaler deg på det sterkeste å søke hjelp hos familievernkontor eller psykolog/lege/BV for samarbeid og samtale. Det er god hjelp.
Har selv benytter førstnevnte
Trøste deg med at jeg har snakket med jordmødre ganger 2 og psykolog og hele sulamitten. Jeg og xen ergode venner. Men han vil ikke ha barnet. Han ønsker ikke å ha navnet sitt på den. Og det har vært casen siden dag en. Jeg har ikke hatet han ett sekund. Så det eer faktisk ikke meg. Og jeg er ferdig med å diskutere ed deg
 
Trøste deg med at jeg har snakket med jordmødre ganger 2 og psykolog og hele sulamitten. Jeg og xen ergode venner. Men han vil ikke ha barnet. Han ønsker ikke å ha navnet sitt på den. Og det har vært casen siden dag en. Jeg har ikke hatet han ett sekund. Så det eer faktisk ikke meg. Og jeg er ferdig med å diskutere ed deg

Far kan ikke bestemme om han vil eller ikke vil stå på papirene, har man sex så er det med risiko for å få barn, og det er hans problem. Vil han ikke ha barn må han sikre seg selv. Husk også at når han ikke står oppført som far har barnet ingen rett på farsarv, hverken fra ham eller fra sine eventuelle besteforeldre på farssiden. Og du får ikke barnebidrag. Han kan fraskrive seg alt foreldreansvar selv om han er oppført som barnefar, og behøver ikke ha noe med barnets oppvekst å gjøre. Men hvis du skal sikre barnet ditt best mulig juridisk for fremtiden så må fars navn stå i papirene.
 
Hei!
Hvor mye samarbeid har dere med barnefars nye kjæreste? Barnet her er ikke født, og jeg kjenner jeg stresser med at barnet allerede nå vil ha flere «omsorgspersoner» enn kun en mamma og pappa.
Jeg har Ingen samarbeid med fars nye kjæreste. Det er far som skal ha barnet de dagene som er satt opp til han, det er kun han jeg må forholdet meg til og det er kun han og jeg som er ansvarlig for barnet. Hvis hun vil henge rundt han når han har barnet så helt ok. Jeg renger med at far oppegående nok i hodet til å velge fornuftige personer han lar barnet omgås med. Barnet er hans ansvar når han har barnet, ikke hun nye, ikke venner, ikke andre kjente. Kun far har ansvar. Og det er kun han jeg forholder meg til
 
Back
Topp