Bevegelsesmønster fra uke 28?

Veldig varierende hver dag her og, begynt med en app som jeg kan registrere spark da jeg syns det har vært lite i det siste. Skal på sykehuset neste uke for sjekk. Ser på appen at det likevel er endel spark, så anbefaler sånn sparkeapp :)

Her ligger babyen i seteleie, så tror det har mye å si og!
Hvilken app bruker du?
 
Skal til jordmor i dag jeg. Har liv i magen hver dag, men hvis jeg skal være litt paranoid, så synes jeg det er litt mindre nå de to siste dagene.
Er under oppfølgning for vekst på barnet, og så langt har det vært bra, men det kan snu nå på slutten. Spent på kontrollen jeg.
 
Skal til jordmor i dag jeg. Har liv i magen hver dag, men hvis jeg skal være litt paranoid, så synes jeg det er litt mindre nå de to siste dagene.
Er under oppfølgning for vekst på barnet, og så langt har det vært bra, men det kan snu nå på slutten. Spent på kontrollen jeg.
Lykke til!
 
Har du fått snakket med føden? :)
Ja,de sa å komme med en gang. De har tatt CTG,urinprøve og blodtrykk. Babien bestemte å ha fest under CTG og han beveger seg mye mer enn jeg føler. Jordmor var veldig snill og forklarte at 30min etter måltid jeg bør slappe av uten TV,mobil og andre forstyrrelser,ha hånd over magen og fokusere på babyen. Da jeg må føle minst 3 sterke sparker. Hvis jeg føler det ikke bør prøve etter 1 time pga baby kan sove 45min. Hvis jeg føler ikke da er det tide å ringe på nytt. :)
 
Skal til jordmor i dag jeg. Har liv i magen hver dag, men hvis jeg skal være litt paranoid, så synes jeg det er litt mindre nå de to siste dagene.
Er under oppfølgning for vekst på barnet, og så langt har det vært bra, men det kan snu nå på slutten. Spent på kontrollen jeg.
Hvordan gikk det med deg?
 
Det varierer litt fra dag til dag,men er mye godt de samme tidene på døgnet hun er mest aktiv. Det du kan gjøre hvis du lurer,er jo å kjenne på magen hvor babyen ligger,og så dytte litt til babyen. :) Ofte sparker de tilbake eller flytter litt på seg. Du kjenner også mindre når du sår oppreist eller går,så det er lettere å kjenne hvis du sitter eller ligger.
 
Det varierer litt fra dag til dag,men er mye godt de samme tidene på døgnet hun er mest aktiv. Det du kan gjøre hvis du lurer,er jo å kjenne på magen hvor babyen ligger,og så dytte litt til babyen. :) Ofte sparker de tilbake eller flytter litt på seg. Du kjenner også mindre når du sår oppreist eller går,så det er lettere å kjenne hvis du sitter eller ligger.
He,he! Det er ikke samme hos meg. Han er ikke aktiv på samme tid hver dag og dager han har fest føler jeg ham uansett hva jeg gjør. Motsatt den dagen han har mindre aktivitet,jeg klarer ikke å våkne ham. Så nå jeg skal prøve på hva jordmor sa og vi får å se. :)
 
Back
Topp